tellabella

Alla inlägg under augusti 2011

tja

Av Tella Nyberg - 28 augusti 2011 20:12

Hej

är kommer det mamma och jag köpte på stan.

skolväska    mapp suddi  dansbyxsor   danslinne  vattenflaska     bokpapper och namn ätiket

För några timmar sen spela jag match.

Vi fölora.

När jag kom hem åt vi tacos. mums  

GOD NATT

Tellabella

            z

              z

                z


Av Tella Nyberg - 27 augusti 2011 15:20

Hej

Nyss var vi på stan vi köpte lite skolsaker.

Ni kommer få se grejer na se gör nu ska jag äta.

Men när vi var på stan åskade det i normt det kom blixtar hela tiden.

Tellabella


Hej

Av Tella Nyberg - 27 augusti 2011 10:08

Hej

Snart ska jag och mamma åka och köpa lite skolsaker.

Ni kanske kommer få se bilder på det senare.

I kväll ska vi ha kräftskiva.

  hihi   

Vad ska ni göra i dag?

Tellabella



Av Tella Nyberg - 25 augusti 2011 16:52

Hej

I dag i skolan var det fotografering.

Först var det alla sen var det på en var.

Hur har er skoldag varit???????????

Snart ska jag på fotboll.

Tellabella

Av Tella Nyberg - 22 augusti 2011 18:21

                                                  
           Hej

I dag var det första dagen i skolan.

Dagen

Alla fick säga vad som man hadde jort på sommarlovet.

sen fick vi äta frukt och höra på vargbröder.

RAST(dunken)

Höra vargbröder, göra en robbot.

Sen idrott.

Mat (korv med bröd och potatismos)

RAST( dunken)

Måla

SLUT

gick hem och hängde in kläder i min nya garderob.

Och nu bloggar jag.

Tellabella

hej

Av Tella Nyberg - 21 augusti 2011 17:00

Hej

 Nyss kom jag hem från min gammelmorfars 95 år kalas.

Men nu ska jag se på Änglagård eller sälja jultidningar.

  

     

Det här var första filmen

Den heter Änlagård.

   

     

Andra filmen.

Den heter Änglagård andra sommaren

 

     

Det är tredje filmen

Den heter Änglagård tredje gången gillt

 

I morgon börjar skolan.

Tellabella 

   



hej

Av Tella Nyberg - 20 augusti 2011 21:52

hej

Nu har vi ätit mat.(blev ej en bild på maten)

Nu kommer lite bilder

                   

Nu ska vi spela dam.  

GOD NATT

Tellabella

Av Tella Nyberg - 20 augusti 2011 20:18

Hej

Nu ser jag på svaleskär.

Så spännande.

  Tellabella 

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards