tellabella

Alla inlägg under september 2011

Av Tella Nyberg - 25 september 2011 21:27

Vi van med 6- 1 på fotbolls matchen.Men nyss var vi på kalasTellabella

Av Tella Nyberg - 25 september 2011 15:44

Nu är jag på pappas jobb.Sen ska jag spela fotbolls match. ( skriver om det sen )Tellabella!

hej

Av Tella Nyberg - 25 september 2011 13:56

I går var jag och mamma på stan.

Jag köpte det här

  Tre naglack    En liten sminkväska och en maskara.

Så det var det alt jag köpte.

Tellabella

Av Tella Nyberg - 19 september 2011 19:03

Hej

Mamma han inte hämta hm kläderna i går så hon jorde det i dag!

 

  En vinröd tröja  

Grå vita raggsockar.

Nyss åt vi kvällsmat.

Men nu ska jag vara inne lite på moviestarplanet.

Och sen ska jag se på IDOL.  

Tellabella  

Av Tella Nyberg - 18 september 2011 12:18

Hej

Nu är jag med maja (klika på maja så kommer henes blogg upp)

Tellabella

Av Tella Nyberg - 18 september 2011 10:43

Hej

Nu ska jag snar till en kompis eller hon kommer till mig vi får se.

Men hm kläderna har entligen kommit dom som var kvar för några har ni

fått se. Ni får se dom här kläderna i kväll.

 

Tellabella

Av Tella Nyberg - 17 september 2011 19:25

hej detta blev dagens outfit.

  Rosa kofta = Rydens

  Svart linne = HM

  Brunt och svart linne = Fått av kompis

  Vita byxor = Rydens

Så det var dagens outfit

Av Tella Nyberg - 17 september 2011 08:59

Hejsan

Jag har mycket att berätta om för jag har inte bloggat på en vecka.

Lördag

Vi var i Norge på ett tivoli med våra kompisar.

Super kul.

Söndag

Gick vi på stan och kolla lite

sen gick vi på ett akvarium.

Det fans mycket fina fiskar.

Sen åkte vi hem.

Måndag

Skola en vanlig dag.

Tisdag

Skola slöjd super mitt favo ämne.

Sen var det fotboll

Onsdag

Skola bad så kalt i vattnet men fick hoppa i endå.

Dans super.

Torsdag

Skola vanlig dag.

Sen årets andra kör övning för mig.

Sen gick jag till fotbollen.

Fredag

skola vanlig dag.

SLUT

Men nu kommer info om mig.

MIn idol är Selina Gomez jag kan lyssna på henes låtar flera gånger om.

        

Mina favo ämnen i skolan är matte och slöjd.

   

Gillar godis.

 

Jag går i fotboll och dans.

   

Och sist men inte mins älskar jag smink.

   

Så det var allt.

Tellabella



   


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards