tellabella

Alla inlägg under januari 2012

Av Tella Nyberg - 31 januari 2012 16:08

HejI dag i skolan så hade en utav klasskompisarna Hugo kulturkvart.Han pratade om sköldpaddor och han har en sköldpadda så han tog med den tillskolan så man fick klappa den på skalet sköldpaddan var så SÖT.Nu går jag bara igenom dagen.Matte/SvRastKulturkvart (Hugo)Slöjd (för mig syslöjd)Mat (Tacos)RastBiologiSLUT!!!!Nu sitter jag famför tvn men snart ska jag på dansträning.När jag kommer hem från dansträningen så ska jag prova min hairmascara (mörk blå)Kanske kommer en bild sen.Hej dåTellabella

Wii

Av Tella Nyberg - 29 januari 2012 15:21

Hej

Pappa har för en stundsen instalerat/kopplat in vårat wii.

Vi fick wiiet utav jultidningarna och då var mario kart med SUPER KUL!

Så nu spelar i mario kart.

 

Men jag är inne på nätet.

Har inget mer att säga....

Så hej då

Tellabella



Av Tella Nyberg - 28 januari 2012 16:07

Hej

Nyss kom jag in för jag mamma och lua åkte pulka.

Nu ska jag snart äta potatisgarteng och kyckling MUMS.

Här kommer lite bilder.

     

     

Hej då

Tellabella


Av Tella Nyberg - 28 januari 2012 12:26

I går hade jag kalas med min kompis maja.

Föst kom dom och då fick dom en drink och så öppnade vi paketern.

Sen åt vi kyckling och pomes frites är vi var klara så sjöng vi singstar.

Efter det åt vi tårta och sen lekte vi lekar som sätta knorren på grisen, sätta penan i flasken och dans stopp.

Sen var de slut.

Tellabella


Av Tella Nyberg - 28 januari 2012 12:18

hej

Jag har just varit inte på pizap och grejat. ( har lagt till pizap som en länk )

Så här blev den.

 

Här är två till saker jag har gjort på pizap fast inte i dag.

   

Hej då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 25 januari 2012 15:21

Här är en bild på oss.

 

Hej Då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 25 januari 2012 15:01

Hej

Nu är jag hemma hoss Molly.

Vi sitter i soffan och ser på tv.

Sen ska vi åka till Friskis&Svettis och träna.

Hej Då

Tellabella

   

                        

 

Av Tella Nyberg - 24 januari 2012 19:50

Hej

Nyss kom jag hem från dansen men innan jag kom hem så hanlade vi lite mat för på torsdag är de

skriskodag i skolan jag är super dålig på att åka skridskor men vi få se hur de går.

Nu ska jag ringa en kompis och äta sen ska jag duscha.

   

God Natt

Tellabella

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards