tellabella

Alla inlägg under november 2011

Av Tella Nyberg - 23 november 2011 06:48

Hejnu bloggar jag från min mobil så därför blir det ett kort inlägg.Jag har precis vaknat och är trött.Men här kommer frågor ni kan kommentera på.Vad är bäst med julen?Villken är er favo julmat?Vad är erat favo julgodis?Det var allt.HejdåTellabella

Hej

Av Tella Nyberg - 20 november 2011 18:55

Hej

Nu ska jag gå ut och gå eller springa med min syrra Lua för är så spralig.

Vi ska gå eller springa med en ficklampa.

   

jag                               Lua

Hej då kanske skriver mer sen.


Av Tella Nyberg - 20 november 2011 12:42

Hej

Idag har pappa kommit hem från Tyskland.

Han har köpt godis till mig och mina syskon.   

 

Och så fick vi godis från några kompisar i Tyskland.

 

Nyss så spelade jag fotboll med Noel och Lua min syskon jag vann 2-1.  

Nu så sitter jag och bloggar jag har på mig min one piece.

Super mysigt !

Tellabella





Av Tella Nyberg - 19 november 2011 16:22

Hej

Idag har jag varit på stan med mamma,Lua och mormor.

Jag träffade mina klasskompisar Molly,Anna och Mathilda dom sålde lotter.

Jag köpte fem stycken. :)

Sen så köpte jag en liten figur på bellabo den ser ut så här.  

Sen kom vi hem från stan och då så åt vi middag och fika.

Och sen skulle noel och farfar titta på bandymatch.

 tog hans villa mussa

för han ville inte ha den. Jag har den på mig nu för den är så så skön.

Nu sitter jag och bloggar lite och äter en djungelvrålklubba.

  SUPER GOD.

Tellabella









hej

Av Tella Nyberg - 19 november 2011 10:42

Hejsan

I vår klass har vi sålt julblommor.

Våran fröken lovade oss glass om vi sålde för 10.000 eller mer, vi sålde för 33.000

Så nu kommer vi få 10.000 till klasskassan.

Så vi fick glass,chokladsås och marenger och så fick vi se på JÖNSSONLIGAN PÅ KOLLO.

Filmen var super bra jag skrattade flera gånger.

I går så gjorde mamma 5 flätor på mig och så tog vi på vatten och så såv jag med dom så nu ser

jag ut så här.

 

GOOD BYE

Tellabella


Av Tella Nyberg - 13 november 2011 11:05

Hejsan

Jag har nyss ätit frukost och är super trött.

 

Ska nog gå och såva lite.

GOD NATT

Tellabella

Av Tella Nyberg - 12 november 2011 20:09

Nu ska jag berätta hur det var på badhuset.

Det var super kul. Först fick vi pizza i klubblokalen och när vi var klara så gick vi till badhuset för

det ligger nästan brevid varan. Vi hade super kul som jag skrev först men jag måste skriva det igen för det

var så kul.  Jag och mina kompisar hoppade trean massor av gånger. Sen när det var slut så kom pappa och hämtade mig och nu är jag hemma och äter GODIS

 Tellabella

Bjuder på lite bilder.  

Jag när vi var i Stockholm.

 

Jag och mina syskon Lua och Noel på LISEBERG.

 

Jag på midsommar.

   

Lua när vi var ute med båten.

   

Några söta figurer.

    

Min sysling Gustaf visst är han söt. 

 Nu ska jag kolla vidare på daton.

Tellabella 

tja

Av Tella Nyberg - 12 november 2011 15:51

 Hej

Strax ska jag på fotbolls avslutning.

Först ska vi äta pizza och när vi har ätit så ska vi bada på badhuset.

( kommer skriva mer om det här senare )

Tellabella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards