tellabella

Alla inlägg under januari 2013

Av Tella Nyberg - 31 januari 2013 21:40

Av Tella Nyberg - 31 januari 2013 20:54

Hej
Nu har jag testat primern och de blev super bra resultat! Asså de är helt sjukt så långa de blev för först tog man ju primer och på mascara!

Av Tella Nyberg - 31 januari 2013 19:24

Hej
Nu har jag vart på stan med min kompis Kajsa! De var jätte kul.
Jag köpte....

KLÄNNING!!!
Den kosta 100kr i ställer för 249kr så de var bra dessutom hade jag ett presentkort på H&M så man kan säga att den var gratis. Haha

TUGGUMI/HALSTABLETTR
Dessa köpte mamma på Ica. (Jag gick till Ica efter jag var med Kajs)

NAGELACK
Två stycken från depend.

NAGELACKS REMOVER
detta köpte jag på kicks för 60kr fast jag hade pressentkort där med. De är så så bra!!!

PRIMER
Och så en primer jag har hittat den på nätet men nu så hitta jag änklingen den så glad. Man tar denna under mascaran. Så de både skyddar och de blir längre

Av Tella Nyberg - 30 januari 2013 20:48

Hej
I dag har jag vart på ett discodanspass!!
De var kul men i slutet börja de svida asa mycket på mina ben och så klart var jag super torr!! :/ haha
Så när jag kom hem åt jag kvällsmat sedan duscha jag. Efter de då så smörja jag in mina ben med en body lotien från body shop. Och detta är doften hallon. Jag fick den av min kompis i födelsedags pressent!
Den är super bra och man blir mjuk direkt!
Nu ser jag på Sveriges mästerkock.
Kram

Bad

Av Tella Nyberg - 28 januari 2013 16:17

Hej
I dag i skolan hade vi bad. Jag tycker de är sådär. Men i dag så basta vi de var skönt. Men de dåliga är att nu har jag blivit ännu mer förkyld. :((
Så nu sitter jag och chillar i soffan och vill att familjen anorlunda ska börja fast de börjar inte för en 20.00 haha!
Kram

Av Tella Nyberg - 27 januari 2013 15:35

Hej

Nu har jag bakat chokladbollar.

Innan de såg jag på videos sen jag och mina syskon va små. Guud va roligt de var. haha

Men nu lagar mamma och pappa fläskfelé (stavning) och potatis med mer!! mums mums.

Kort inlägg.

KRAM

Av Tella Nyberg - 26 januari 2013 17:01

Så här blev de!!!

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards