tellabella

Alla inlägg under februari 2013

Av Tella Nyberg - 28 februari 2013 22:06

(Haha hade ingen annan bild så fick bli mina apelsiner sen frukten i skolan! Haha!!)

Av Tella Nyberg - 28 februari 2013 20:48

Hej idag i skolan var de väll de vanliga men sista lektionen var de slöjd så kul!! Efter skolan så kom farmor och farfar och hämta mig till kören sen så tog jag bussen hem efter kören. När jag kom hem så ringde jag Molly för vi skulle ut och springa men även Anna ville vara med så då fick hon ju de såklart! Vi sprang 4km!!
Nu har jag gjort sv-läxa.
Kram

Av Tella Nyberg - 27 februari 2013 20:01

Hej när jag kom hem från dansen så låg de ett packet som jag har väntat på jättelänge från girl:it jag blev så himla glad att jag bara sprang runt haha!! xD
Men här kommer bilder på de jag fick!
Nu har jag mycket att prova/spela/läsa
Kram

Av Tella Nyberg - 27 februari 2013 14:48

Hej
Idag hade vi frilufsdag!!
De var jätte kul!!!
Först till kl 10.00 var de vanlig skola.
Men sen gick bussen!!
När vi kom fram så fika vi lite sen så tog vi på oss "längdskideskorna" och sen gick vi till spåret. De var första gången jag åkte längdskidor men jag har åkte slalom förut!
De var lite svårt i början men jag lärde mig snabbt. Efter ett tag så gick vi tillbaka och åt mat. Jag tyckte de var så kul så jag åkte skidor efter maten med. Sammanlagt så åkte vi 5km. De var kul att kunna åka så mycket första gången. :)
Nu är jag hemma och är helt slut! Men ikväll blir de dans Haha!!
Kram

Av Tella Nyberg - 26 februari 2013 14:25

Av Tella Nyberg - 26 februari 2013 07:28

Hej
Nyss åt jag en knäckemaka (stavning)
Har inte så mycket mer att säga! Haha
Men efter skolan vid tre så ska jag och mina kompisar ta bussen till dansen. De ska bli jättekul för i dag ska vi göra något speciellt!!
Kram

Av Tella Nyberg - 25 februari 2013 21:39

Hej
Nu har jag sett på familjen annorlunda!! De var roligt. På onsdag ska vi ha frilufsdag med skolan och då ska vi åka pulka och längdskidor!! KUL!! (Jag har inga längdskidor men jag ska fråga en kompis om jag kan låna)
Nu ska jag sova.
Godnatt kram

Av Tella Nyberg - 24 februari 2013 18:10

Hej idag har lua haft släktkalas.
Fika kalas.
Hon fick mycket fina saker.
Men nu ska jag och pappa ut och springa vi har tänkt oss 4km.
Kramar

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards