tellabella

Alla inlägg under maj 2012

Av Tella Nyberg - 27 maj 2012 13:23

Hej

I gå så var det klassfotboll.

Min klass förlora alla matcher utom en men vi gick vidare tills idag för man behövde bara vinna en match.

På kvällen i går var det final på eurovison song contest jag somnde framför tvn fast jag har hört att Sverige vann!!!!

Alltså Loreen.

Idag så förlorade vi våran första match på klassfotbollen.

Om en stund ska vi fira mormor för hon har fyllt år.

KRAMISAR
Tellabella

   

Av Tella Nyberg - 20 maj 2012 12:25

Hej

Detta kommer bli ett kort inlägg men aja.

Nu ser jag på Let`s dance "repris"

Jag hejar på Anton och Molly.

Men jag vet att dom hat gått vidare JIPPPPPPPI

För det gick ju i fredags. hahahah

KRAMISAR
Tellabella

Av Tella Nyberg - 20 maj 2012 11:07

Hej

Nu har jag skapat en ny omröstning.

Den är så här.............

Vilken är din favo årstid

Vinter

Vår

Sommar

Höst


prika gärna i vilken årstid du tycker är BÄST!!!

KRAMISAR
Tellabella

   

Av Tella Nyberg - 20 maj 2012 10:50

Hej

Nyss åt jag frukost åt rätt mycket tyckte jag för jag brukar bara äta en macka men i dag åta jag två mackor och lite fil.

När jag är på hotell och får hotellfrukost äter jag mera pannkakor,frukt, bacon.............

Det är så GOTT eller vad tycker du ( komentera gärna vad ni tycker och vad ni tycker är godast )

 I  Hotellfrukos



   

KRAMISAR

Tellabella

        

Av Tella Nyberg - 20 maj 2012 09:44

Hej

Just nu ser jag på tv och bloggar.

Här kommer några söööööta "miranda nallar"

 

Jag älskar värkligen dom här nallarna kanske kommer ha den med rosa jackan efter 
" KARAMISAR Tellabella"

( bilden)

Men jag kanke inte ska ha den efter varje men kanske.

KRAMISAR

Tellabella     

Av Tella Nyberg - 19 maj 2012 19:57

Hej

Nyss har jag ätit tacos.

    

MUMS MUMS

Men nu kommer lite bilder på smått och gått.

       


Nu ser jsg på kvällen är din det är så bra och man inser hur många människor som har gjort något super bra.

KRAMISAR
Tellabella   

Av Tella Nyberg - 19 maj 2012 19:41

Hej

Nyss kom jag och familjen hem från några kompiar.

Deras barn Leon var så söt, han är bara 4 år.

Vi fikade med wofflor och sen spelade vi lite fotboll och busade med Leon.

KRAMISAR 

Tellabella  

Av Tella Nyberg - 19 maj 2012 11:16

Hej

Här kommer vadjag har gjor dom senaste dagarna.

Onsdag

Jag spelade fotbollsmatch.

Först låg vi under med 3 - 0 men sen kom vi i kapp så vi vann med 4 -3

Torsdag

Var det ingen skola så jag var men Mathilda och Anna.

Fredag

Familjen var hemma hos några kompisra som bodde på landet.

Där fick vi se en alderles ny född lammungen.

Den kunde knappt gå. SSÅÅÅ SSÖÖT

I dag

Har jag bara varit hemma kanske ska ringa någon kompis

Men nu ser jag på Konditorskolan på TLC.

I förra inlägget skrev jag att jag skulle visa vad jag köpte i Göteborg så här kommer det.

   

Två saker som man kan sätta lappar i,

Tre muffinsskålar,

En stor svart skål,

Ett blått naglack,

Två små pluppar till mobilen,

Ett mobilsmycke,

En fotlänk 

&

En tröja som det står L.A på


KRAMISAR

Tellabella   

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards