tellabella

Alla inlägg under mars 2012

Av Tella Nyberg - 26 mars 2012 18:52

Hej

I dag har jag varit hemma från skolan för jag är sjuk :(

Det är asa trist och bara vara hemma.

Men nu sitter jag bara vid datorn och slöar.

I kväll är det familjen annorlunda det är asa asa  bra.

Hej då 

Tellabella

Av Tella Nyberg - 25 mars 2012 17:57

Hej 

Nu är jag vid datorn och ser på SM i bandy hejar på VILLA lidkoping.

Men förut så åt vå vofflor för det ju voffeldagen to day.

Jag åt bara en för man blir ju så Himla mätt på vofflor.

På min voffla hade jag grädde och blåbärsylt. MUMSIGT

Nu har jag inget att göra jag kanske ska göra lite läxa sen.

Bjuder på gamla bilder.

 

HEJ DÅ

Tellabella 

Av Tella Nyberg - 25 mars 2012 10:03

Hej 

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag så nu ska jag göra ett inlägg.

I går var jag mamma och Lua på stan och shoppa kläder.

Det här köpte jag.

Jeans och prikit line  


 

Randigt linne

Rosa tröja 

 

Naglack.

Och på stan träffade jag komisar.

Sen köpte jag mamma och Lua glass årets första mjukglass för mig. 

Jag älskar mjukglass.

Hej då

Tellabella


Av Tella Nyberg - 4 mars 2012 14:02

Hejsan !

I GÅR

var jag på isshow det var super bra.

När jag kom hem så åt vi kvällsmat pasta med pastasås.

Sen såg vi på melodifestivalen och gladiatorerna.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I DAG

I dag vaknade jag typ vid halv nio.

Sen såg jag lite tv och sen åt jag frukost.

Vid kvart i tio åkte jag till fotbollsträningen.

Kom hem.

Nu har jag precis gjort en grej på pizap.

kolla här.

 

De är jag Noel och lua på halloween.

Och så har jag gjort en bloggskylt.

   

Fast jag kommer att ha den i miniatyr.

Hej då

Tellabella

   

MAT

Av Tella Nyberg - 1 mars 2012 18:54

Hej

Idag har jag varit på kör de var super kul vi övade för musikalen vi ska göra.  

Nu ser jag på i carly.

Men nu ska jag gå ner och äta  ( om jag skriver att jag ska gå upp eller ner så har vi två våningar om ni undrar )

Och i kväll är de bigges loser sverige.

Hej då

Tellabella

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards