tellabella

Alla inlägg under april 2013

Av Tella Nyberg - 30 april 2013 22:56

Har redan gått två år sedan du inte fanns mera. Saknar dig varje dag och du finns i mitt hjärta hela tiden. Älskar dig Mimmi och ha det bra i hamsterhimmeln. <3 puss på dig min sötnos!! Kommer ALDRIG att glömma dig det vet du!!

Av Tella Nyberg - 30 april 2013 22:45

Hej i kväll så har min familj vart nere vid majbrasan innan det så var vi på sommarkiosken! Hoppas ni har haft en bra Valborg? Kram

Av Tella Nyberg - 30 april 2013 17:18

( jag och Molly tog slush och Clara en ben Jerry )

Av Tella Nyberg - 30 april 2013 17:01

Nu har vi åkt till sommarkiosken och köpte slush och ska kolla klart på fimen.

Av Tella Nyberg - 30 april 2013 15:43

Hej nu är jag med Molly och Clara vi har vart och kollat när sommarkiosken öppnar vi ska dit senare. Nu så äter vi mellanmål och ser på the perfect man. Vi skrattar typ hela tiden!! :D i dag är det Valborg så i kväll ska jag och min familj gå till majbrasan. I dag är det även två års sedan min hamster dog!! : ' (
Så kommer tänka på henne i kväll!!!
Men nu ska vi se vidare kramar

Av Tella Nyberg - 29 april 2013 20:31

Hej nu så har jag tränat, ätit kvällsmat och duschat!! På träningen som var med fotbollslaget så sprang vi först intervaller och sen bara springa!! Vi sprang sammanlagt en halv mil. Det var riktigt jobbigt samtidigt som det var kul!! :D här kommer en helt annan sak!!

Var med i elwiras giweay!!!

Av Tella Nyberg - 29 april 2013 16:33

Hej nu ska snart jag åka och träna springa med fotbollen!! :D jag är så taggad vet inte varför riktig men. Nu äter jag pannkakor mums!!! Juste ville bara säga att jag skrev skolväska i förra inlägget men jag menade väska. ;) ha en bra eftermiddag kraam

Av Tella Nyberg - 29 april 2013 15:46

Jag har hittat en app som man kan fixa kläder till collage!! Det ända är att man måste göra ett konto. Så det kommer säkert att komma upp lite collage då och då!! Men iallafall så tycker jag att ett fint linne ett par shorts en skolväska blir super fint i hop. Ännu bättre blir det med ett läppstift och ett par solglasögon!! <3

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards