tellabella

Alla inlägg under maj 2013

Av Tella Nyberg - 31 maj 2013 23:35

Nu så ligger jag i min säng efter ett kul disco det kom dock inte så många fast rätt många från min skola! Men innan discot körde jag Clara och Molly "chubby bunny" jag vann fick in 8stycken haha!! I morgon planerar vi att gå till stranden, kommer nog bli mitt första dopp. Kram

Av Tella Nyberg - 31 maj 2013 13:36

I dag så kommer Clara och Molly hem till mig vi ska fixa oss till ett disco och köra "chubby bunny" ni som inte vet vad det är så är det man ska stoppa in så många marshmallows i munnen och för varje man stoppar in ska man säga "chubby bunny". Men iallafall just nu är det hur fint väder som helt ute solen skiner och det är +19 ute inte så jätte varmt men i solen så! Kram

Av Tella Nyberg - 30 maj 2013 20:31

I dag i skolan kolla vi på film i 2 timmar, rätt jobbigt men ändå skönt! Sen hade vi slöjd på sista passet det var jätte kul. Efter skolan åkte jag med Cecilia hem vi kollade på en film tror den hette "the last song" jag han inte se klart hela men får se den en annan dag!! Senare så var det fotboll, det var skit varmt men kul. Nu har jag ätit och kollar på "tonårsbossen". Kram!!
(Sommar bilder från we <3 it)

Av Tella Nyberg - 30 maj 2013 07:28

Nu sitter jag och äter frukost! Det regnar jätte mycket ute så blir regnjacka och gummistövlar idag!! Vad ska ni göra idag? Kram

Av Tella Nyberg - 28 maj 2013 19:41

Före.......Efter

Av Tella Nyberg - 27 maj 2013 21:31

Hej, Idag efter skolan hade jag inget att göra så jag frågade Emilia om det gick att va, och det gick då. Vi var med Emilias lillasyster Fanny, hoppa studdsmatta, blåste såpbubblor och gungade. Så det var jätte kul!! När jag kom hem gjorde jag lite på min läxa och sen åt vi mat, nu ska jag gå och lägga mig kram!!






Av Tella Nyberg - 27 maj 2013 21:24

Hej igår var det ju morsdag! så på kvällen så gick vi ner till ett café som låg vid vattnet.

Jag åt en räkmacka och glass!! Mamma fick en klänning av oss och en pannkaks stekpanna. Älskar dig mamma!! <3

Tog med systemkameran ner till cafét så det blev lite bilder. Kram

         

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards