tellabella

Alla inlägg under februari 2012

Av Tella Nyberg - 29 februari 2012 15:56

Hej

Nu är jag hemma hos Maja och Clara är också här.

Nu ska vi måla naglarna.

På mina naglar ska jag ha rosa naglack med klister märken.

Sen ska Maja på bandy jag ska åka med och kolla på det Clara med. ( om i klikar på hennes namn så kommer hennes blogg upp )

Hej Då

Tellabella

Bjuder på bilder.

         



Av Tella Nyberg - 26 februari 2012 18:37

Hej

Nyss kom jag hem jag har spelat fotboll igen fast den här gången var de 

inte någon träning utan bara spela med klaskompisarna och ha KUL.

Nu är jag ellafall hemma och ser på I carly.



I kväll är de kontoret på tv 4

   

De är asa bra.

Fast det är synd att de är bara i en halv timme. :(

Hej då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 26 februari 2012 12:45

Hej 

Nyss har jag vart på fotbolls träning, de  var första träningen för mig i år, men träningen var förra veckan också men då viste jag inte att de var träning.

Sen när jag kom hem så duchsa jag.

Och nju ser jag på gladiatorerna.

Hej då

Tellabella 

Hej

Av Tella Nyberg - 25 februari 2012 13:05

Hej

Nu ser jag på tv. ( the voice sverige) repris.

Just nu är det riklam TRIST.

Mamma är i väg med sina kompisar.

Så hon åkte för en stund sen.

Hej då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 22 februari 2012 20:03

Hej

Nyss åt jag kvällsmat.

Men nu ser jag på sveriges mästerkock.

  

Hej Då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 22 februari 2012 15:04


Hejsan

Glömde dagens oufit.

Här kommer den.

   

Tröja = JC

Skarf = Vet ej

Byxor = HM

Hej då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 22 februari 2012 14:49

Hej

Nu är jag med Molly vi ska åka till friskis&svettis senarde i dag.

Nu ser vi på tv.

Hej då

Tellabella

 

Av Tella Nyberg - 19 februari 2012 13:26

Hejsan

I går kväll sov Noel och Lua över hos kompisar.

Så då var jag ensam hemma med mamma och pappa.

Då gjorde vi hemmagjord pizza för det gillar inte Noel och lua.

Vi åt pizzorna framför tvn och då såg vi på melodifestivalen.

Mina favoriter var Molly,Matias och pojkgruppen kommer inte på vad dom heter nu.

Sen så jag lite på James Bond var fakitiskt rätt rolig.

Sen gick jag och la mig, gissa när jag gick upp idag... 11:00

Snart ska vi äta mat idag blir de potatis rotfrukter i ugn och kött. MUMS MUMS en av min favo rätter.

Hej då 

Tellabella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards