tellabella

Alla inlägg under juni 2013

Av Tella Nyberg - 30 juni 2013 16:27

Följ mig gärna på instagram jag heter tellanyberg där

Av Tella Nyberg - 30 juni 2013 11:33

Hej hej! Nu har jag nyss vaknat. Halv tolv, det är det längsta jag har sovit denna sommaren hittills. I dag så ska jag sola lite med min nya bikini. Ni har inte fått sett den än och vad jag köpte på stan med mamma i fredags FÖR jag skulle ju på kalas som ni kanske vet och då hann jag inte. Men kalaset vart JÄTTE KUL. Men på MÅNDAG då ska vi köpa ett kamera kort, så jag har mycket inlägg att göra om glossybox, haul, juni favoriter (tänkte börja med det) osv....
Ha det gött igelkött!!

Av Tella Nyberg - 30 juni 2013 00:14

Hej i dag så har jag Molly och Clara kollat på Anton Ewald, vi träffade Emma och Emilia så vi var med dom med. Anton Ewald är min största idol. Han är så grymt bra och söt. <3 Efter han hade sjöngt sina 4-5 låtar så fick man hans autograf. Han sa "hej" och "hejdå" till en blev galet glad!!! Haha. Men jag fick hanns autograf på armen ett papper och mitt mobilskal. Så lycklig.

Fem glada tjejer som har fått Antons autograf.

Anton <3 har ca 160 bilder på han. Haha! ;)

Av Tella Nyberg - 29 juni 2013 17:04

Hej hej allihopa!! Nu har jag kommit hem från en kompis Karls konfa för han har tagit konfirmation. Först vart vi i kyrkan och kolla på när dom sjöng och spela en "teater" den va asa rolig.
Sen åkte vi hem till dom och åt mat och tårta som man brukar efter. Sen åkte vi hem. Men mamma, pappa, Noel och Lua. Men jag och två kompisar molly och clara ska fram till stan och kolla på festival kan man väll säga. Det har regnat hela eftermiddagen men hoppas att det kommer vara lite sol nu iallafall och inte regn. Outfiten idag i på konfan är en aprikos klänning från Zara. Som jag hade på skolavslutning. Kram

Av Tella Nyberg - 28 juni 2013 15:15

  

2008

 

2009

 

2010

 

2011

 

2012

 

2013

Av Tella Nyberg - 28 juni 2013 11:47

Av Tella Nyberg - 28 juni 2013 10:17

Hej och god morgon på er! I dag så har jag nyss vaknat så jag ska snart äta lite frukost och göra mig i årdning.

Mamma ska komma hämta mig tidigast ett. Då ska vi gå på stan och Mormor skulle gå med en stund tror jag.

Men mina planer annars i dag är väll gå på Annas kalas! :)

Så jag kommer nog fixa ett tidsinställt inlägg till er i dag.

Men ha en toppen dag så ses vi kram  

Hehe!! Det kommer "NYA" bilder när kameran är fixad.

Av Tella Nyberg - 27 juni 2013 20:52

Hej hej. detta inlägg kommer bli ett blandat inlägg.


Jag vill börja med att säga att imorgon ska jag och mamma gå på stan då ska vi köpa ett kamerakort till systemkameran så jag kan ta bra och finare bilder med bättre kvalite. Jag ska försöka ta med mig kameran så mycket jag kan.

 


Skulle ni som läser min blogg fortsätta läsa den om jag byter till devote.se eller en annan bloggsida???

Jag har lagt till denna fråga i omröstningar men annars så komentera gärna.


Här kommer en liten bit av dagen. Jag mamma noel och Lua vart först på stan då köpte jag pressent till Anna för hon har kalas imorgon. Kan då inte säga vad jag köpte till henne ifall hon läser detta. Jag hittade en bikini på JC men den passade inte alls. Vi vart inte i så många affärer efter som vi ska dit imorgon med då ska vi kolla lite mera på kläder och så. Vi köpte badhandukar som vi ska ha med oss till Cypern. Toppen toppen!!. Vi tog därefter pass hos polisen. Sen åt vi mat på mc donalds. När vi kom hem så hade min glossybox kommit hem. Jag blev helt galet glad. Det ligger en video uppe på videofyme när jag öpnnar den men imorgon eller Lördag kommer kommer bilder och så.

 

Tre bilder från liseberg för några årsedan, Men hade inga bättre så hoppas dom duger.


Hoppas ni har det bra kram



Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards