tellabella

Alla inlägg under september 2013

Av Tella Nyberg - 25 september 2013 16:52

SNÄLLA LÄS MIN NYA BLOGG www.tellanyberg.devote.se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Tella Nyberg - 15 september 2013 16:22

Jag sa ju till er i veckan att det skulle komma en liten "suprice" i helgen och det är jag kommer byta blogg portal till devote.se.

Jag gjorde ett konto i går och i dag så har jag försökt fixa lite med designen, dock har det inte gått så bra eftersom devote är helt nytt för mig. Men nu kan ni iallafall gå in på www.tellanyberg.devote.se  jag kanske inte kommer lägga upp inlägg för en tills nästa helg för jag vill få i årdning på designen föst innan jag börjar blogga!! Jag kommer ha kvar denna bloggen här på bloggplatsen.se men inte blogga på den. Jag hoppas så många som möjligt börjar läsa min nya blogg och som sagt är den inte färdig och jag kommer inte blogga kanske inte för en nästa helg.

Av Tella Nyberg - 11 september 2013 19:45

Hej hej, i helgen så kommer det en liten grej som jag kommer berätta på bloggen!! Jag har inte varit så bra på att blogga denna och förra inlägget men det är därför detta inlägget i helgen kommer att komma!! Men hoppas ni har det bra, puss!

 

Av Tella Nyberg - 7 september 2013 17:11

Hej, jag tänkte skriva om vad jag gjorde förra helgen. Vi åkte klockan två på lördagen till några kompisar. När vi kom fram till dom åt vi en super god lunch och sen gick vi en promenad för dom bor precis vid vattnet.

     

Vi gick tillbaka till dom och åt en marängtårta. Vi bodde i ett stuga bredvid deras hus så vi packade upp alla grejer. Dom hade en så söööt kattunge som bara var 14 veckor tror jag.

 

Jag är allrergiskt mot katter men det gick faktiskt bra, på kvällen så kännde jag av det fast då tog jag bara en allergitablett och så gick det över. På kvällen kollade vi på sommarkrysset och åt godis. När vi vaknade så gick vi och åt frukost med dom och Sen åkte jag mamma och Lua till ullared. (mamman i den andra familjen kunde inte följa med) Vi hittade ganska mycket grejer några saker kanske kommer upp på bloggen då och då. kramis  


Av Tella Nyberg - 6 september 2013 19:49

Hej allihopa, jag ber så hämskt mycket om ursäkt för mitt dåliga bloggande under veckan. Jag har haft fullt upp hela veckan. Såklart har det varit roligt med mycket att göra men jag blir lätt stressad. Förra helgen så vart vi hos en familj och så. Det kommer komma ett inlägg om det. Jag funderar på att byta blogg har ni något förslag på vad den ska heta så får ni gärna komentera. Sen så gilla detta inlägget om ni tänker fortsätta läsa min blogg om jag byter! I morgon ska jag försöka fixa inlägg så ni får veta vad jag har gjortt, puss!!

Av Tella Nyberg - 2 september 2013 20:35

Hej hej, herre gud vad sommaren har gått fort i år. Mycket minnen finns det i allafall från sommaren 2013. Härliga typsika svenska sommarkvällar. I sommmar har jag vart på liseberg, Cypern, kolmården, särö, tältat med kompisar och mycker mera. Under texen ser ni "random" bilder från sommaren. Hoppas ni har haft en bra sommar, kramar

              


                     

         

Av Tella Nyberg - 1 september 2013 12:00

    

1. SHAMPOO, pantene eller garniers shampoon tycker jag är dom bästa utav dom jag har provat. Om jag måste välja en av dom så är det pantenes shampoo. Detta shampoon gör håret lent och glansigt.


2. BALSAM, detta balsamet bed head köpte jag på ullared i våras det är verkligen superbra!! Det luktar jordgubb och håret blir lätt att kamma ut efter.


3. HÅRINPACKNING, jag köpte denna hårinpackningen på ullared. Jag har hört innan att den var bra men de gick verkligen över mina förväntningar. Det doftar inte så gott om man bara luktar på balsamet.

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards