tellabella

Alla inlägg under april 2012

Av Tella Nyberg - 30 april 2012 12:25

Hej

I förgår var jag och danstävlade gick inte bra åkte ut på första ronden :(

Igår spelade jag fotbollsmatch mot skara vi förlorade med 3-1.   

När jag kom hem så åkte jag och några komisar till sommarkiosken där köpte jag en päronsluch MUMS!!!

Och sen åkte jag hem och åt mat men då ville Noel och Lua också åka till sommarkiosken så då fick jag åka dit en gång till och då köpte jag en sandwich.

Men nu är jag på mammasjobb men vi ska snart åka hem.

Det inte skola för att det är valborgsmässoafton och i morgn är det inte häller skola.

När vi har varit på mammas job har farfar satt upp studsmatta!!! TOPPEN

Ska hoppa när jag kommer hem.

KRAMISAR

Tellabella

   

USA

Av Tella Nyberg - 26 april 2012 18:17

Hello Hello!!!

SORRY SORRY att jag inte har bloggat på ett tag men jag har varit i Florida i Usa.

Men nu är jag tillbaka.

I dag har jag varit på kören, då övade vi på musikalen vi ska göra.

Nu måste jag PLUGGA tråkigt men måste göras :(

KRAMISAR 
Tellabella 

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards