tellabella

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tella Nyberg - 20 oktober 2011 20:32

Hej

Nu ser jag på Robinson ( komentera om ni gör det eller inte )

I skolan i dag har vi haft matte,rast,engelska,idrott,mat,rast,no slutför idag.

När jag kom hem så såg jag på super nanny.

GOD NATT :)

Tellabella

Av Tella Nyberg - 15 oktober 2011 20:19

jag fick ingen bild på buset men det gick bra fast pärlorna skulle åkt ut lite mer.

Nu ska vi ha mys.

Tellabella

bus

Av Tella Nyberg - 15 oktober 2011 17:50

Hej

Nyss har jag gort ett bus

Som är så här

Man tar en burk som ej får va osynlig.

Sen häller man i pälor så tar man en tidning eller ett hårt papper och vänder på skålen så den är upp och ner sen tar man bort tidningen nu ska skålen stå på ett bord eller bänk sen är det bara att vänta.

Här kommer en bil på hur det ser ut nu.

    hihi

sen ska ni få se hur det blev

Tellabella

Av Tella Nyberg - 15 oktober 2011 09:33

Hej

I går var jag på kals hos Emilia.

Det var super kul! ! !

Sen var det Idol jag hejar på Molly.

 

Men det var synd att Denise åkte ut.

 

Nu ska jag snart äta frukost.

Sen får jag se vad jag ska göra.

Tellabella



Av Tella Nyberg - 13 oktober 2011 19:35

Hej

För en stund sen var jag mamma och shoppade.

Jag köpte present till en klass kompis, Smink till mig och en blus till mig. ( Ni kanske får se bilder i morgon )

Snar är det robinson. Det är bra

Tella

Av Tella Nyberg - 9 oktober 2011 12:36

Hej

Igår och idag har Ida våran granne varit här hon har varit barnvakt för mamma och pappa har haft 40 års fest på galejan.

Det har varit super kul när Ida var här. Förs såg vi på tv sen laga vi tacos sen åt vi godis och såg på Sunes jul. Sen jick vi och la oss. Nästa dag sov jag till tio och sen åt vi frukost. Nu spelar vi spel och mamma och pappa har kommit hem.

Tellabella

 Bjuder på en gammal bild

 



Av Tella Nyberg - 2 oktober 2011 20:35

Nyss såg jag på gustavsson 3tr det var skit bra

 

GOD NATT

Tellabella

Av Tella Nyberg - 2 oktober 2011 14:35

Hejsan

För någon timme sen var jag på kalas hos Emma.

Sen när jag kom hem så såg jag på tv fångarna på fortet.

Och nyss tog jag lite bilder fast ni får bara se en av dom.

  Det är våra blåbärs buskar.

Tellabella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards