tellabella

Alla inlägg under juni 2012

Av Tella Nyberg - 30 juni 2012 15:13

Hej

Nu är jag hemma hos Emilia.

Vi har varit hemma hos mig och hennes mamma men nu är vi hos hennes pappa.

Hemma hos mig så spelade vi klockan. Hemma hos Emilias mamma spelade vi på I paden och åt glass och kex från 

Tunisen för Emilias mamma har varit där.

Nu har vi varit lite med Fanny.

KRAM
Tella

     

Av Tella Nyberg - 30 juni 2012 11:12

Hej   

God morgon på er!!!!

             

I dag så ska jag ringa till någon kompis.

Nu ska jag göra mig i årdning.

Blir samma outfit som i går.

 

Hund linne H&M

Rosa linne vet ej

Shorts H&M tror jag

Tighs Rydens stavnig vet ej

Armband julia tidning

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 29 juni 2012 22:16

Hej

Nu ser jag på en film som heter borat den går på 4.an

Den är jätte rolig!!!! hahaha

Detta blir sista inlägget för i dag men jag ska inte gå och lägga mig än.

Men......

 

Puss och Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 29 juni 2012 18:22

Hej 

Nu ser jag på en film och myser lite med chips och ostringar.

Men här kommer.........................

Dagens outfit + new nails

 

Vitt linne med hund på H&M

Rosa linne vet ej

Shorts H&M tror jag

Tahigs Rydens stavningen  vet ej

 

Armband Från julia tidning


New nails

Rosa naglack från H&M

 

Vad tycks om naglarna??????????

Kram

Tella




Av Tella Nyberg - 29 juni 2012 15:17

Hej

Nu har mormor kommit hem till oss.

Vi ska fika med rabarber paj.

MUMS

Men jag har nyss målat naglarna rosa.

Men ni får se hur det ser ut i nästa inlägg + dagens outfit.

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 29 juni 2012 12:17

Nu ser jag på mannen som talar med hundar.

Det är riktigt coolt att se ur han får hundarna att lyssna.

 

Men jag ska nog gå och duscha nu.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 29 juni 2012 10:39





God Morgon!!!

   

Nu ser jag på cake boss.

Ska nog ringa någon kompis under dan!!!

Kram

Tella


Av Tella Nyberg - 29 juni 2012 10:15

Hej

Förlåt för jag inte skrv god natt som sa.

Men datorn kronglade och jag orkade inte starta om den.

Kram

Tella

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards