tellabella

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Tella Nyberg - 24 juni 2012 22:58

Hej

Jag har gjort en ny omröstnig.

Frågan är så här......

Hur gammal är du som läser mi blogg???

Pricka gärna i hur gammal du är.

Detta blir tyvär sista inlägget för i dag. : (
Så............

 

Tellabella


Av Tella Nyberg - 24 juni 2012 22:19

Hej

Nu äter jag pastasallad och ser på fotboll england mot italien.

Det står 0 - 0 tråkigt att ingen gör men det har varit så nära flera gånger!!!!

Hejar inte på någon. 

Tråkig jag är men ändå.

            

Hadde inget mer att säga så blir nog dagens näst sista inlägg.   ( har ett på gång )

Men va inte läsna det kommer mer i morgon!!!!

Kramis

Tellabella





Av Tella Nyberg - 24 juni 2012 17:33

Hej

Nyss åt jag Pizza. Mumsigt!

Först





 

Vänta vänta................


 

KLAR!!!

Lua gillade den med!

  

Nu ser jag på "systar i jeans"

Har alldrig sett den förut men den är bra!!!

   

Filmen är spännande inte läskigt spännande men vad som kommer att hända liksom.  

Sorlig   och det finns kärlek.  

Passar tjejer som gillar tånårsfilmer ( som jag XD )

Kramisar

Tellabella

Av Tella Nyberg - 24 juni 2012 14:22

Hej

Nu har det börjat en film på nickelodien "pojken som ropade varulv"

     


Den är super bra.

TIPS!!!!

Om ni gillar spänning ska du se den.

Huvudrollen spelas av.........

Victoria Justice

   


 

 

 

Kramis

Tellabella


Av Tella Nyberg - 24 juni 2012 13:17

Hej

Nu sitter jag och ser på i Carly. 

 

Dom har blivit lite äldre. haha  

För det är så tråkigt väder i dag bara regnar ett lite uppehåll och så regnar det igen.   

Men för en stund sen fans det en pastasalad men nu är den uppäten. Mums mums

       

Men jag åt inte så mycket för i dag blir min favis mat hemma lagad pizza åååå sssååååå ggggooootttt!!!!!!!

Kramisar

Tellabella


Av Tella Nyberg - 24 juni 2012 09:20

Hej

Typ för en timme sen åt jag frukost.  

Jag åt barkis rostad mumsigt mumsigt!!!!!!

Så nu ska jag göra mig i ordning och bädda sängen.

Men i går städa jag min garderob och mitt hela rummet så nu är ALLT i hela rummet i årdning. 

Här kommer lite bilder på hur det ser ut och hur min garderob ser ut!!!!  

Jag sorterade alla kläder i färgordning!!! hihihihihi

 

Byxor, tjocktröjor & pyamas

  

Här är alla hyllor och lådor i garderoben.

 

Jag vill ha mera saker på väggarna så jag har gjort i årdning två hyllor med saker på.

Här nere ser du dom lite tydligare.

 

KRAMISAR
Tellabella


( glöm inte att fråga om länkbyten )


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards