tellabella

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 22:50

Hej

Nu ser jag på tv 4 film.

 

Filmen som jag såg på slutade nyss.

Så jag ska nog gå och lägga mig nu.

Så jag ska borsta tänderna, ta på mig pyamas, borsta håret och så vidare.

 

Såååååå

 

Puss och Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 21:03

Hej

Nyss åt jag mat det vet ni för jag skrev det förut men iallafall,

Nu ser jag på badisarna och äter mangosar och passionsfrukt!

   

Min favis bloggplats + filten luddig på ena sidan och mjuk på andra hur mycket bättre kan det bli eller.

Jo för det blir tusen gånger bättre med datorn i knät alltså blogga.

Kramis

Tella


Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 19:39

Hej

Nu ser jag på fångad men snart ska jag äta mat. ( broccolisoppa )

Jaha inget mer att skriva nu heller. :(

Kramis

Tella

Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 18:54

Hej

Nu är det dags för lite efterrät sockerkaka och bulle.

mumsigt!!!

Kramsar

Tella

Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 17:26

Hej

Nu är mästarnas mästare slut då får det väll bli beauty & the geek.

Jag ÄLSKAR värkilgen det pogramet.

Om du vill titta på det så är det på kanal TLC.

Japp så är det!

Kramis

Tella

Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 16:57

Hej

Det blev pastasallad.

Om ni undrar varför jag äter så mycket pastasallad är det för att när det var midsommar hadde vi gäster och då åt vi 

pastasallad och det blev välldigt MYCKET över.

 

På bilden ser ni mina nya naglar.

Blåa märke Depend.

Och så ser jag på mästarnas mästare "Let´s dance" laget åkte ut. :(

 

Men iallafall jag är fortfarande inne det har regnat sen nio tills nu tjugo över fem och det kommer nog hålla på längre.

Kramis

Tella

Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 16:04

Hej

Å vad jag blev hunrig måste nog gå ner och hämmta något att äta.

Men nu jag ser på "fångarna på fortet" tror att det är repris från andra år.

För det står mellan melodifestivalen mot Let´s dance.

Hejar på let´s dance.

För jag är själv dansare. hehe

KRAMIS
Tella

( kommer skriva Tella eller Tellabella )

Av Tella Nyberg - 25 juni 2012 15:40

Hej

Nu ser jag på Hannah Montana.

Har inget mer att skriva så jag får väll bjuda på några bilder i stället.

         

Kramisar

Tellabella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards