tellabella

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 21:02

Hej

Nu ska familjen se på Rädda Willy.

ÅÅÅÅ den är så bra.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 20:26

Hej 

Typ hela eftermiddan har det typ bara regnat och åskat.

Och så har det blixtrat flera gånger.

Hatar detta väder.

Men det är rätt mysigt att sitta att titta på ovädret.

 

För jag satte mig på balkongen med min one pice just när ovädret var som värst och regnet bara ÖSTE ner.

Sen gick jag ner och åt mat.

Och nu har jag satt mig på balkongen igen. ; )

Men nu regnar det knappast.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 17:06

Hej

Nu är Rosa the movie slut :(

 

Så nu ser jag om den andra rosa filmen livet enligt rosa. hehe knäpp jag är.

Men jag älskar värkligen sista avsnittet i den så jag var bara tvungen.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 16:56

Hej

Nu har jag ätit pannkakor.

Mumsigt!!!!!!!!!!!!

Jag sa ju att jag skulle fota lite men jag får se hur det blir för det spöregnar ute.

Men jag hoppas det slutar regna.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 15:52

Hej

Just nu i Rosa the movie är det spöknatten. 

   BBBBUUUUU

KRAM
Tella


Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 15:10

Hej

Nu är Livet enligt Rosa slut.

Så nu har jag börjat på Rosa the movie.

Hon som spelar rosa heter Anna Ryrberg.

       

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 14:35

Hej

Här kommer ett länkbyte med kompizarna.

Den här bloggen är jätte bra.

Jag känner inte tjejerna men alla värkar jätte mysiga.

Nu tycker jag att ni ska kolla in på deras blogg.

www.kompizarna.bloggplatsen.se

Klicka bara på länken så kommer ni till deras blogg.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 6 juli 2012 12:33

Hej

Nyss så slutade Rädda Willy vi köpte den i går när vi hanlade.

Den var iallafall super bra.

Värkligen ett tips att se.

     

Men nu ser jag på Livet enligt Rosa.

 

     

Sen blir det nog ockå Rosa the movie.

   

     

Efter det blir det nog fototime.

KRAM
Tella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards