tellabella

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Tella Nyberg - 8 juli 2012 23:39

Hej

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig.

Börjar bli lite trött.

Går nog och lägger mig tolv men får se om jag inte blir asa trött inom typ tio - tjugo  minuter. hehe

 

        

KRAM
Tella


Av Tella Nyberg - 8 juli 2012 23:04

Hej

Tänkte ha en lite frågestund!

 

Ni får fråga så många ni vill.

Hoppas ni har lite frågor att ställa till mig!

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 8 juli 2012 22:25

Hej

Hmmm hur ska jag börja men.........

Iallafall först så åt vi kvällsmat.

Efter maten vid sex - sju tiden åkte Cissi hem.

Men efter en liten stund så åkte vi till ett café med familjen där man kunde spela minigolf.

Och det gjorde vi. : )
Pappa vann.

Sen åkt vi glass tog en tip top.

 

Mumsigt.

Nu ser jag på rosa och äter vindruvor och nektarin.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 8 juli 2012 16:24

Hej

Som ni vet så har jag sovit över med Cecilia.

I går på kvällen så åt vi massor med GODIS!!!!!!!!!!!!

Sen gick vi och la oss vid tolv och somnade tjugo i ett för vi skrattade typ hela tiden.

Haha

I dag gick vi upp kl tio.

Men nu ser vi på Rosa.

Aja

KRAM
Tella

     

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards