tellabella

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 20:10

Hej

Mamma hadde köpt jordgubbar i dag och nu låter det som hon vipsar grädden så snart blir 

det förmodligen jordgubbar.

MUMSIGT

 

( bild från google 

Asa cooooooooooooool

KRAM
Tella


Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 19:17

Hej

Nyss åt jag mat pasta sallad.

Nu ser jag på fångad.

 

Blev asa kort inlägg men ändå.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 18:28

Hej

Ni har väll inte glömt min frågestund.

 

Jag har fått in en som har frågat fast jag har inte lagt ut komentaren på bloggen för jag vill se hur måga som skickar frågaor.

Som sagt set är bara en som har frågat en så länge så jag skulle bli jätte glad om fler fråga.

Svarar på frågorna någon dag

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 18:01

Hej

Nu har jag varit ute lite kasta boll med mamma.

Det är svårt att förklara vad man kastar men man har iallafall en tennisboll och så har man vardin platta som sitter fast på

handen och så kastar man till varandra en kastar den handra fångar.

Men aja.

När vi höll på att kasta så sprang en hare förbi mamma.haha

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 15:51

Hej

Nu har jag fotat.

Korten som jag tagit kommer från min trädgård.

Fast alla som jag tog kommer tyvärr inte upp för det kronglar lite med uppladningen. :(

         

KRAM
Tella



Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 14:45

Hej

Så länge jag väntar att kameran ska ladda klart så äter jag lite mat och så ser jag på tv. :)
Kort in lägg men bliv nått i allafall.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 13:40

Hej

Fören stund sen när ja skulle gå ut och fota så kom det självklart upp på kameran byt batteri.

Det är sååå typiskt.

Nu får jag vänta typ en timmen innan jag kan fota.

KRAM
Tella

Av Tella Nyberg - 9 juli 2012 12:44

Hej

Nu ska jag gå ut och fota har tröttnat att se på tv nu.

Så nu ska ja byta om från pyamas till kläder och bädda.

Kort inlägg. : (

KRAM
Tella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards