tellabella

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 22:12

Hej

Nu ser jag på Rädda Willy.

Som det står i rubriken har jag inte gått och lagt mig en.

Har faktiskt inget mer att säga.

Såååå....

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 20:57

Hej

Detta blir nog kanske sista inlägget för i dag 

Så jag säger........

 

Ska inte gå och lägga mig en så det kanske blir ett till inlägg

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 20:29

Hej

Blir lite annorluna tex till detta in lägg vet ej vaför bara kände för det men....

Nu ser jag på sommar med Ernst och dricker jordgubbssmoothie. :)

Resept på jordgubbssmoothie.

Redskap 

Mixer

Ingredienser 

Massa jordgubbar. ;)

Ungefär 3 dl vanilj yoghurt. ( vi ha Arla vanilg yoghurt )

Ungeför 1 dl mjölk.

( När jag menar ungefär är det att men får liksom mäta med ögat, att man inte behöver dl mått och det är samma sak med jordgubbarna då.)

Och sendan är det bara att provsmaka om den t ex inte smakar så mycket jordgubar heller man i mera .  ;)

 

Hehe min är snart slut :( med det är för den är så god :)

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 18:04

Hej

Här kommer en sak som är nytt på min dörr till mitt rum ( eller hur man ska skriva det )

  hehe

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 17:33

Hej

Nu har jag kommit hem från handligen.

Nu sitter jag och ser på tv och dricker festis och äter asa goda riskakor.

    Smaken på riskakorna är gräddfil och lök om i vill tästa själa och icas.

Kram

Tella


Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 14:33

Hej

Nu ska jag byta om sen ska jag följa med mamma att handla

Kort inlägg men endå.

Kramis sötnosar

Tella

Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 14:00

Hej

Nu spelar jag hedbanz i dag igen.

I dag spelar jag med mamma Noel och Lua.

haha det är jätte kul fast asa svårt. 

 

Bild sen i går men vi gör ju samma sak så.

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 12 juli 2012 11:32

Hej

 

Ni har väll inte glömt min frågestnd!!!!!

Jag kommer svara på frågorna i dag eller i morgon.

Kram

Tella  

       


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards