tellabella

Alla inlägg den 13 juli 2012

UNO

Av Tella Nyberg - 13 juli 2012 22:04

HejNu ska jag går ner och spela UNO med mamma och pappa.KRAMTella

Av Tella Nyberg - 13 juli 2012 21:04

Hej

Nu är frågestunden avslutad så är kommer alla svar + ni som har sickat frågor får en mini suprise. :)
1. Vilken är din favorit blogg??

SVAR:  Har nog ingen favorit för det finns så många bra!!!

 

2. Vilken är din favorit klädsel??

SVAR:  Shorts och linne annars  one pice.

 

3. Har du någon pojkvän?

SVAR:  Nej.

 

4. Vad gör du på fritiden?

SVAR:  Dansar, fotboll, kör, shoppar, kompisar och mer.

 

5. Vad vill du bli när du blir stor?

SVAR:  Frisör kanske eller jobba på ICA

 

6. Har du någon bästavän? Och isåfall vem?

SVAR:  Japp, Klara och Frida

 

7. Hur lång är du?

SVAR:  Ungefär 1,60cm

 

8. Vart vill du bo när du blir äldre?

SVAR:  Vet ej.

 

9. Några husdjur?

SVAR:  Nej, men har haft en hamster som hette Mimmi. <3 <3 <3

 

10. Vem litar du mest på?

SVAR:  Mamma och pappa.

 

11. Tv/Mobil/Dator vad väljer du, 

SVAR:  Hmmm svårt men väljer nog dator.

 

12. Vad är ditt besökar rekord med unika besökare?

SVAR:  28, men det är inte så bra typ för er som har hundra varje dag.

 

13. Många bloggar har du haft?

SVAR:  Jag vet ej för jag har fått radera tellabella några gånger men har aldrig bytt URL.

 

14. Nämn 3 utan dina favorit bloggar?

SVAR:  Jag har så många favorit bloggar men här kommer tre utav alla.

Junis blogg, Tufwas blogg och Emilias blogg.

 

15. Vilka bloggar följer du?

SVAR:  MASSOR!!!!!

 

16. Hur många unika besökare får du per dag?

SVAR:  Inte så många tyvärr, men jag får runt femton. (Måste säga tack till alla som läser min blogg)

 

17. Har du någon bloggare som är din förebild?

SVAR:  Vet inte.


18. Vilken är din favorit färg?

SVAR:  Rosa.

 

19. Vilken är din bästakompis om du har någon?

SVAR:  Klara och Frida.

 

20. Vad vill du bli när du blir stor?

SVAR:  Frisör kanske eller jobba på ICA.

 

21. Gillade du dessa frågor.

SVAR:  Japp men gillade så klart alla andra med!!!!

 

22. Vad är ditt favorit godis?

SVAR:  Lakris

 

23. Vad gillar du mest av: mascara och ögonskugga?

SVAR:  Mascara. <3 <3 <3

 

24. Vad gillar du mest med sommaren?

SVAR:  Sommarlov och att det blir varmare.

 

 

Tack för alla som har frågat i mon frågestund!!!!!!!!!!

Här kommer eran mini suprise... en länk var. :)

www.mollybolly.bloggplatsen.se 


www.emmans.devote.se

 

www.stinamaria.bloggplatsen.se

 

www.bebba.devote.se

Kram

Tella

 

 

 

Av Tella Nyberg - 13 juli 2012 19:10

Hej

Nu har det hänt något med min meny.

Om ni vill fråga något nå får ni rulla ner längst ner på sidan.

Men ska försöka fixa tillbaka menyn på rätt plats.

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 13 juli 2012 13:48

Hej

Nu ser jag på kate och åtta barn.

Fast nu är det snart slut.

Pogrammet handlar om en mamma (kate) och sina åtta barn tvillingarna ( Mady och Cara ) och sexslingarna ( Alexis, Hanna, Lea, Aden, Joel, Collin. Tror att alla heter så iallafall.

Och i teveserien får man se vad de gör på dagarn och så hittar se på massa kul me!!!!

Av Tella Nyberg - 13 juli 2012 10:08

Hej

 

I dag kommer jag svara  på frågorna så men ni kan skicka mera frågor innan jag svarar. :)
Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 13 juli 2012 09:46

 

God morgon på er!!! <3

Nu ser jag på sommarlovsmorgon!!!!!

I dag kommer svaren till frågestunden fast ni kan sicka frågor tills jag svarar. ;)
Kram

Tella

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards