tellabella

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Tella Nyberg - 15 juli 2012 16:35

Hej

Nyss har jag kommit hem från ett badställe.

Det var jätte varmt i vattnet så jag badade super länge.

Det var varmare i vattnet en i luften.

Nu ska jag snart äta och efterrätt blir........... jordgubbar grädde och glass. 

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 15 juli 2012 12:08

Hej

I går va jag ju med Molly.

Jag har skrivt lite va vi gjorde men inte i går.

Vi hoppa studsmatta och så åkte vi med min mamma och plocka jordgubbar.

Vi stanna på vägen och köpte hinkar att plocka i då hitta jag två linnen i en annan affär. :D ( bilder kommer på det )

Sen åkte vi till jordgubbstället man fick ju smaka lite på jordgubbarna medans men plocka och de här jordubbarna var de GODASTE jag ätit någonsin.

Sen åkte vi hem till Molly igen och spela fotboll med hennes lillasyster och hennes kompis.

KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och så hoppade vi lite till stundsmatta.

Sen åt vi mat och så va vi lite till.

Och sen åkte jag home.

När jag kom hem så gjorde jag nått. :P

Och sen åt vi jordgubbar pannkoakor grädde och glass.

Och sen såg vi på victorias födelsedag och åt candy.

KRAM
Tella


Av Tella Nyberg - 15 juli 2012 11:56

Hej

Grattis Grattis Grattis i efter skott Victoria.

Igår såg jag på Victorias konsert detn var jätte bra spesiellt sista uppträdandet. :D

KRAM
Tella

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards