tellabella

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Tella Nyberg - 17 juli 2012 15:32

Hej

Medans jag såg på Kate och åtta barn så kom mamma

in med en Julia tidning.

Älskar värkligen de. ( premunerar på dom )

Denna gång fick man ett lipbalsam.

Den lukta jätte gott och funka jätte bra.

( bilder kommer )

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 17 juli 2012 12:47

Hej

Om tio minuter börjar Kate och åtta barn. Det är så bra.

Här kommer alla baren...

  Tvillingarna Cara och Mady.

 

Sexlingarna Leah,Aaden,Joel,Hannah,Collin,Alexis.

Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 17 juli 2012 12:18

Hej

Idag vaknade ungefär vi klockan sex.

   

Så nu är jag så trött så jag nästan somnar.Z

Nu bara jag kollar runt på bloggar.               Z                                                 

                                                                  Z

                                                                    Z

                                                                      z

                                                                        z

                                                                          z 

Kram

Tella


Av Tella Nyberg - 17 juli 2012 08:25

Hej

I går blev det ingen bloggning. :(

Men i går da så var vi med några kompisar vi en strand, prata, va i sanden,åt glass.

Vi kom dit vid 11.00

Sen kl 13.00 åkte vi till en resturang och åt mat.

Jag åt en hamburgertallrik MUMS.

Det var så längesen jag åt "skräpmat" så det passa bra.

Hehe

Sen åkte vi tillbaka till stranden.

Vid sex-sju åkte vi hem då åt vi mat och sen såg vi på lotta på liseberg ocg åt isglass.

Kram

Tella 

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards