tellabella

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Tella Nyberg - 18 juli 2012 21:29

Hej

Om ni vill ha ett länkbyte med mig så är det bara att säga till!!!!!

Genom att komentera eller fråga.

KRAM
Tella

 

Av Tella Nyberg - 18 juli 2012 21:08

Hej

Nu mår jag bättre, men det beror nog på att jag tog en alvedon och halstablett.

Så nu när jag går snurrar det inte nått i huvet typ.

Så nu har jag ätit första gången i dag om man inte räknar en glass.

Nu ser jag på Say Yes to the dress - Bridesmaids.

Men snart börjar rabatt till varje pris.

 

Puss och Kram

Tella

Av Tella Nyberg - 18 juli 2012 16:00

Hej

Här kommer lite bebskläder.

 

Detta är mina allraförsta kläder jag har på mig.

Ser stor ut kanske men tröjan är typ bara tio cm lång.

 

Denna overål hade jag när jag åkte hem från bb.

 

Några av mina första leksaker.

 

En söt klänning.

Kram

Tella




Av Tella Nyberg - 18 juli 2012 15:03

Hej

Har varit ute lite.

Mamma sorterade våra bebiskläder. (sängas,skänkas och spara)

Fast jag mår så dålgt så jag kolla mest på.

Och så hitta vi ju mina allra första bebiskläder.

Såååååååååå SÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTAAAAAAA

( bilder på lite söta kläder kanske kommer upp om jag orkar fota )

Kram

Tella



Av Tella Nyberg - 18 juli 2012 12:44

Hej

Efter som jag är sjuk så kanske det inte blir så mycket bloggande i dag för jag gör typ ingenting.

Men man kan ju alltid visa lite gamla bilder.

Lite gamla bilder redgering pizap.

       

Det är en hamster på två bilder det är Mimmi. <3

Kram

Tella


Av Tella Nyberg - 18 juli 2012 12:00

Hej

Som det står i rubriken är jag sjuk.

Jag har ont i huvet och i halsen.

Kanske har jag lite feber.

Åååå det är så tråkigt att bara ligga still för när jag går så får jag jätte ont i huvet.

Så jag undviker att gå. Ett litet tag iallafall. ;)

  hehe


Så jag nu ligger jag i sängen och ser på tv.

Har inte ätit frukost i dag, bara en glass. ;) ;) ;)

Kram

Tella


 

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards