tellabella

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Svar till frågestunen

Av Tella Nyberg - 2 juli 2013 13:50

Hej, här kommer svaren til frågestunden. Jag skulle igenkligen svarat i en video på videofyme fast det blev inte bra.


Vilken är din faorit färg?

Rosa, Mintgrön & Vit

 


Vill du ha ett husdjur?

Ja, en hamster.


Vill du ha ett till syskon?

Nej.


Bästis/bästisar

Jag har ingen som man har kompishalsband eller så med. Men två kompisar som jag är väldigt mycket med och är mina närmaste komisar är Molly och Clara så man kan väll säga att dom är mina bästisar.


Vad är det läskligaste som har hänt dig?

Jag är asa mörkrädd och lättskrämd så någon av när det har hänt.


Vad är det bästa som har hänt dig?

Usa resan, när jag hade min hamster Mimmi.


Vilket är det bästa stället du har varit på?

USA.


elwira: beskriv mig, du är en snäll, glad, omtänksam tjej som är rolig att va med.

aliceh: beskriv mig, jag känner inte dig så bra men du är snäll ch omtänksam.

fine: beskriv mig, vi båda ska börja 6:an och vi går på samma skola men inte klass men du är glad, rolig, omtänksam.


Vilka länder har du varit i?

Norge, Danmark, en del av  England, Spanien, Grekland 2 gånger, Usa och Sverige såklart!!


Kan du göra en room tour?

Ja, absolut på videofyme. (kanske en till bloggen med då fast jag tar kort)


Vad är hela ditt namn?

Tella Emilia Nyberg


Hur många gånger har du flyttat?

En gång när vi flyttade till detta hus jag bor i nu, jag var bara ett halv år något sånt så jag minns inget.


Är du mest ID eller JB fan?

JB fan, men gillar ID super mycket med.


Hur många parfymer har du?

11 parfymer.


Hur många nagelack har du?

57 stycken nagelck.


Vilken är din favorit serie?

Jag har ingen just nu.


Hur många djur har du haft?

Ett djur, en hamster Mimmi. <3


Om huset skulle brinna ner alla i din familj var säkra och du bara fick ta md dig 3 saker vad skulle det vara då?

Mobil, fotoalbum och en docka som jag bokstavligen hade med mig överalt när jag var liten.


Födelsedag/Julafton


Tårta/Kakor


Äpple/Päron


Mobil/Dator


Ute/Inne


Om du bara fick ta md dig 3 saker till en öde ö vad skulle det vara då?

Mobil, maaat och kläder


Skullle du kunna färga ditt hår limegrönt och illrosa och ha det så en månad?

Nej.


Om du var ett djur med två ben vilket djur skulle du vara då?

En fågel.


Om du hade 33 syskon och var den yngsta skulle du vara glad eller ledsen då?

Glad, tror jag.


Tejp/Lim


Glass/Slush


Ida lidberg hur söt är jag skala ett till tio?

Jag har bara sett dig en gång och sen på bilder men du är väll söt så 10.


Bästa året?

2012


Bästa minne med dina syskon?

Vi har många men alla utlandsresor och resor i sverige och när alla hade vattekoppor samtidigt.

     


Vilken högstadieskola ska du gå på?

Det tänker jag inte säga.


Kraaaam


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tella Nyberg - 14 september 2015 20:39

     

Av Tella Nyberg - 24 augusti 2015 17:45

   

hej

Av Tella Nyberg - 12 juni 2015 16:52

                                                ...

Av Tella Nyberg - 1 maj 2014 19:23

         

Av Tella Nyberg - 27 april 2014 11:57

               

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards