tellabella

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Tella Nyberg - 6 juni 2013 21:43

Idag så tänkte jag fixa tidsinställda inlägg, men nej så blev det inte. Jag var ute säker 1-2 timmar och fota med system kameran. Jag kom in satte "kortet i kameran i datorn" bilderna kom inte fram så jag startade om datorn. När jag kommer in igen finns inga bilder, då stoppar jag till baka kortet in i kameran och ska ta ett kort men nej. Det står att "kortet" är fullt när jag ska kolla på korten finns det inga. Mamma kommer och kollar då står det tillsist "kortet är trasigt måstes byta". Blir galen..... Alla bilder jag tog igår och idag är borta. Men det ända bra är att imorgon ska jag och mamma till stan och då ska vi kanske köpa ett nytt "kort". Hoppas eran dag har varit bra! Kramisar
Tog lite kort med mobilen men blir ju inte lika bra kvalité.

Av Tella Nyberg - 6 juni 2013 16:26

I dag så är det super fint väder ute!! Jag har spelat in en video till videofyme när jag lockar håret, sen har jag bara chillat. Nu satte jag mig på studdsmattan och tog en fika! Kram

Av Tella Nyberg - 6 juni 2013 10:24

Jag vill "lyfta fram" denna kommentar. Jag blir verkligen glad när vem som helst kommenterar en liten kommentar! Så skulle vara kul om ni kommentera lite mer! ;)


Vad fint du är, både i uppsatt och utsläppt hår, känns som jag aldrig sett dig i uppsatt men det var jättefint! :)

Vill bara svara:
Tack så jätte mycket, vad glad jag blir. Sant, jag brukar nästan aldrig ha uppsatt hår men ibland så! :) tack igen!!


Av Tella Nyberg - 6 juni 2013 10:16

God morgon!
I dag så är det nationaldagen!! Så vi är lediga från skolan i dag och i morgon vet inte varför imorgon men. Jag hoppade över träningen i dag fotbollen då för jag hostar och är förkyld! I dag så ska jag försöka sola och fixa mycket tidsinställda inlägg så ni har något att läsa om när jag är i skolan! Kram

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards