tellabella

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Tella Nyberg - 3 juli 2013 14:00

               

Av Tella Nyberg - 3 juli 2013 11:00

Hej, här får ni bilderna på vad det var i junis glosssybox. Jag har hunnt använda grejerna lite så nu kan jag samtidigt berätta lite om produkterna. Om jag inte har sagt det här på bloggen än så betalar man in så många månader man vill ha glossybox och man betalar inte in liksom för varje produkt om ni fattar vad jag menar. Liksom en summa i början och sen får man se vad man får i boxen. Lite svårt att förklara men hoppas ni förstog. :D Så jag tor att jag får produkterna  billgare en i vanliga fall.


     

GLOSSYBOX

1. SEBASTIAN PROFESSIONAL VOLUP SPRAY, jag vet inte riktigt vad detta är för spray men jag gissar på volymspray. Denna spray iallafall är super bra. Den piggar upp håret, luktar super gott. Dock inte i nomal stolek. I min flaska är det 50ml i och i den normala är det 150ml då kostar den även 290kr.


2. EMITE MAKE UP PROFESSIONAL EYE LASH CURLER, jag har bara använt denna ögonfrans böjare en gång men den är så bra ögonfransarna håller sig böjda hela dagen. Detta borde vara orginal produkten så den ska kosta 200kr om ni vill köpa/betälla den.


3. FIGS & ROUGE 100% PURE & NATURAL TINTED LIP BALM, detta läppbalamet är super bra! Den återfuktar och mjukgör läpparna. Färgen är lila glittrig. Läppbalamet är helt naturligt och 100% ekologisk så det är ett plus. Detta är orinal produkten så den kostar 89kr i affärerna.


4. CHINA GLAZE NAIL LACQUER, ett super fint blå/turkost nagelack. Jag har tyvärr inte använt detta nagelack än men det ska jag absolut göra. Så jag har inte så mycket mer att säga. Men detta är orginal produkten och ska kosta 98kr


5. ELIZABETH ARDEN EIGHT HOUR@ CREAM SKIN PROTECTANT, detta är ingen vanlig krämig vit kräm utan denna är lite gul gelé aktig. Jag är torr i mitt ansikte och allt blev återfuktat direkt. Krämen lugnar, återställer och vårdae torr hud. Detta är inte orginal produkt. Orginal produkten är det 50ml och kostar 410kr i min är det 7ml.

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards