tellabella

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Tella Nyberg - 6 juli 2013 21:19

Hej, i dag så har jag ju vart på sjön, super kul inte så mycket att förklara vad man gör. Man solar, badar, äter osv..

                   

Kraaam

Av Tella Nyberg - 6 juli 2013 10:23

Hej, idag så ska jag och min familj åka ut med våran båt till en ö sola bada.

Jag har tyvärr inte hunnit göra tidsinställda inlägg till bloggen. Men när jag kommer hem ska jag göra ett inlägg om dagen med mycket bilder får vi hoppas på. Så det jag har i min stranden väska är:

 

//solglasögon//läppbalsam//solkräm//iphone//tofsar//några böcker//

Hoppas ni får en solig dag hos er puss o kram

Av Tella Nyberg - 6 juli 2013 09:45

Hej hej, Torsdag - Fredag så tälta jag, Molly, Clara och Anna i Mollys trädgård. Nu blir det ett litet inlägg om de.


När jag hade kommit hem från Gustaf precis åkte jag hem packade om väskan och åkte direkt till Molly. Hos Molly var ju redan Clara och Anna också men vi spelade fotboll och hoppa studdsmatta. Tova Mollys lillasyster var med också. Det var jätte kul!! Vi gick in vid nio kanske och åt jordgubbar, glass och hemmagjord chokladsås som var super god. Sedan så gick jag, Molly, Clara och Anna in och hämta godis och sen gick in i tältet och kollade på the parent trap, en så himmla mysig film. Men vi gick väll in vid ett och borta tänderna och sen gick vi och la oss. Men vi vaknade vi tre på natten så vi hade bara sovit en två timmar och vi vart pigga ändå när vi vaknade. Men vi somnade om vid fyra kanske och sen vaknade vi vid nio halv tio. Då hoppade vi studdsmatta och sen åt smoothie till frukost. Vi gjorde oss i ordning packa ihop våra saker i tältet. Sen kom Claras mamma så åkte vi till MC donalds och åt mat. Sen åkte vi hem till Molly och hämtade våra bikinis sen gick vi till Anna och badade lite i hennes pool. Men eftere de så gick vi hem till Molly igen och vid halv sju åkte jag hem. puss o kram

                  

Mollys hamster ALVIN


    

Tältet, film, godis & chips <3


super roliga dagar tjejer

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards