tellabella

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Tella Nyberg - 7 juli 2013 17:32

Hej hej, för jätte länge sen frågade jag er om ni hade några idér på blogginlägg. Jag fick ganska många förslag vilket var jätte kul. Jag har gjort inlägg om alla förslag utom en och det är en fin festlig frisyr. Jag har tänkt att göra detta inlägg så många gånger men har aldrig blivit av så nu.


fin festlig frisyr

Jag tycker att lockar är välldigt fint på sommaren. Om jag då ska locka håret på mig eller min lillasyster så har jag dessa produkter.


1. Tar i värmeskydd 2. Lockar 3. tar i hairspray 4. tar i mousse 5. tar i glitterspray


Locktång: Jag älskar denna locktången man får "korkskruvade" lockar typ. Detta är igentligen inte den riktiga locktången för man ska sätta på olika saker på stången typ plattång, woffeltång, locktång osv.. men jag tycker det är finast att locka med "stången" . Locktången fick jag från jultidningarna men märket är united.


Proffs hairspray: Det bästa hårspray jag har testat ever. Håret håller sig på plats hela dagen!! Finns tex på Åhlens, kicks, ullared, H&M.


Proffs mousse: Samma här bästa mousse ever. Håret håller sig på plats hela dagen. Finns tex på Åhlens, kicks, ullared, H&M.  


Schwarzkopf: Detta är ett värmeskydd för håret, fungerar superbra. Jag gillar dock inte lukten så mycket men det fyunkar. Håret blir inte alls slitet om man använder detta värmeskydd inan. 200ml så räcker länge, köpte mitt på H&M


Glitterspray: Detta glittersprayet kommer från klippoteket jag köpte det på glitter och det är 80ml i. När man sprutar så kommer det ut massor med glitter verkligen massor. Det luktar så sjukt gott inte vanligt hårspray utan något annat typ sommriga frukter, haha svårt att förklara. Om ni gillar glitterspray så rekomenderar jag detta tror det kosta ca 30kr

(Jag fick prova min kompisa Cecilias hårspray och ville direkt ha ett likadant)


   

Av Tella Nyberg - 7 juli 2013 11:27

Hej, Hoppas ni har sovit gott!! Jag sov idag till elva, hehe. Idag har jag bara tagit på mig bikini från Gina tricot och en stor tunn tröja över från Gina tricot

 


I dag ska jag sola lite kanske, men jag har blivit väldigt solbränd sen igår så jag får se.

Nu ser jag på "djungels drottning" tror jag det heter, snart ska jag äta frukost.

Detta blev inte ett så roligt inlägg men puss!



Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards