tellabella

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Tella Nyberg - 8 juli 2013 12:30

Hej, jag har väldigt trorra läppar så då brukar jag använda dessa tre produkter.

FIGS & ROUGE LIP BALM, PAUL FRANK & THE BODY SHOPS LIP BALM

 

Alla produkter funkar lika bra jag brukar ta på kväll och morgon för mina läppar är nästan frasiga. Produkterna mjukgör och återfuktar mina läppar. Jag har bara använt produkterna i nårgra dagar och jag märker skillnad på mina torra läppar. Det som blir lite jobbigt är att det blir så kladdigt och mycket på läpparna därför är det viktigt att ta ganska lite utav varje så blir det TOPPEN. Figs & rouge kan man beställa på nätet (fick min i glossybox), Paul frank finns på kicks och body shops lip balm finns då på the body shop. puss & kram

Av Tella Nyberg - 8 juli 2013 09:00

Hej, igår till frukost åt jag en mumsig mango smoothie.

Det jag hade i var bara frusna mangobitar och lite vaniljyoghurt. Det blev nästan som "frozen yoghurt" super gott.

Jag toppade smoothien med frusna mangobitar och frusna björnbär.

Min kompis Molly tipsade om att äta smoothie till frukost för båda vi två gillar verkligen inte frukost. Så det var ett jätte bara tips.  

SOMRIGT & GOTT 

Pussss

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards