tellabella

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Tella Nyberg - 11 juli 2013 15:00

   

Wave metallic är en super fin blå nyans på denna eyeliner penna från make up store. Jag har gjort en sminkning med denna eyeliner på min videofyme så den får ni gärna kolla på. Detta är min andra grej från make up store för jag tycker det är ett ganska så dyrt märke. Men ALLA produkter där i från är så bra. Denna eyeliner vart på rea kunde jag inte motstå att köpa den. Jag vet inte riktigt om just denna färg finns kvar eftersom den var på rea. Men om du vill köpa saker från make up store kan du hitta produkter i deras egna affär eller på kicks. Kraaam

Av Tella Nyberg - 11 juli 2013 10:30


Hej, Nu tänkte jag skriva vad jag tycker om the body shop. Kom ihåg detta är MINA åsikter. Så ni kan tycka att jag har helt fel eller rätt. Jag har gillat the body shop länge det började med att jag fick låna mammas body butter. Förra julen önskade jag mig massor med produkter från the body shop. Så nu har jag rätt så många produkter. Priserna på the body shop tycker jag är helt okej, kanske lite dyrt men det tycker jag att dessa produkter är värda. Jag tror inte heller att produkterna är testade på djur och vissa är nog eko om jag inte har fel. På bilderna ni kan se där nedanför är inte alla mina produkter. Jag har även lite shower gels, handkrän osv.. Mina favorit dofter är pink grapefruit, mango och jordgubb älskar dofterna så mycket. Jag har inte så mycket smink från the body shop bara några läpp produkter. Skulle gärna vilja ha smink därifrån för allt verkar så bra!!! kraaaam

       

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards