tellabella

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Tella Nyberg - 14 juli 2013 23:07

Hejjj, idag så har jag vart med Molly och Clara. Efter jag klippte gräset så tog jag en snabb dusch och sen åkte till Molly. Vi spelade kort, hoppade studdmatta, flamsade och fikade, vi va flamsiga så jag skratta så jag fick ont i magen!!

Molly och jag cyklade hem till mig, då åt vi glass och försökte spionera på pappa och Noel, men det gick inte så bra för pappa och Noel skrämde oss bara. Vi ringde Clara när vi såg på Harry Potter och kollade ifall hon hade kommit hem från Kroatien och det hade hon, vad jag och Molly blev glada att hon hade kommit hem, har saknat henne jätte mycket!!! <3 Men vi bestämde att vi skulle ta en liten spring runda. Så det var skönt, blev inte så jätte långt men ändå. När vi hade sprungit klart bytte vi om och gick ner till sjön och tvättade oss där med shampoo och så, ganska kallt men ändå så mysigt. Jag och Molly fick ett super gulligt armband av Clara så gulligt av henne. Armbanden kom från Kroatien, skiiit snyggt!    

LOVE IT

Förut såg jag på kronprinsessans födelsedag, GRATTIS VICTORIA!! Nu kollar jag på Britiney Spears konsert. kraam


Av Tella Nyberg - 14 juli 2013 11:38

I dag på morgonen så gick jag och mamma en runda "power walk". Jobbigt med det är så skönt efter åt. När jag kom hem vart jag helt slut för jag har bara sovit sju timmar inatt. Jag har mått så illa och jag trodde jag skulle spy. Men nu mår jag bra. Det var så himmla varmt inatt med. Idag ska jag klippa gäset, va med Molly och försöka göra tidsinställda inlägg för jag kommer inte vara hemma tisdag - onsdag men det berättar jag mer om sen. kraaam

 

   (ful bild, men har ju nyss tränat!!)

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards