tellabella

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Tella Nyberg - 15 juli 2013 18:23

Hej, Idag så vaknade jag vid nio ganska tidigt för att vara jag. Men jag åt mango smoothie till frukost och sen cyklade jag och Molly till Clara. Vi pratade lite först bara, sen hoppade vi studdsmatta och spelade just dance skiiit roligt. Klockan halv ett cyklade jag hem, åt en macka och sen gick jag till övergångstället där jag och Ida hade bestämt att vi skulle mötas. Jag och Ida gick till ett café och spelade minigolf och åt glass. Riktigt mysigt det var så längesedan vi träffades. :) Om ni undrar vem Ida är så är hon min granne och är lite äldre än mig (20-21 år). När jag kom hem var mina sysslingar från dalarna här hemma så jag pratade lite med dom. Rickard och Lucas stannade kvar här och "lekte" med Noel en stund men nu har dom åkt hem, inte till dalarna men där dom ska bo för släkten bor där jag bor vi är ju släkt:). Nu ska jag göra tidsinställda inlägg och packa tills imorgon. Vi ska åka hemmifrån tio i nio ungefär så jag får väll gå och lägga mig tidigt, men om jag känner mig rätt kommer jag inte kommer jag gå och lägga mig vid tolv. Kraaaam

 


Av Tella Nyberg - 15 juli 2013 08:30

Hej, tisdag och onsdag kommer inte jag att vara hemma. Min familj, mina kusiner och familj (jag har 2 kusiner) och morfar ska åka på "event" som morfar har ordnat. Jag vet faktiskt inte så jätte mycket vad vi ska göra och så, för först var denna resa hemlig men sen så behövde vi veta vad vi skulle ha med och så. Fast jag har inte viljat veta så mycket för jag tycker det är kul om det är lite hemlig. Det ända jag vet är att vi ska äta frukost ute någon stans på tisdag (imorgon) och att vi ska bo på hotell. Detta ska bli jättekul iallafall. Så tisdag och onsdag har jag inget nätverk tror jag om inte hotellet har, men jag ska göra tidsinställda inlägg mist två varje dag. Om ni har något "önskeinlägg" så får ni jättegärna komentera. Jag ska ta med systemkameran så bilder kommer upp när jag kommer hem eller om vi tar med datorn till hotellet och det finns nät då. Ni får ha det så bra i dag! kram

 

!!hahahaha, bjuder på mig själv!!

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards