tellabella

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Tella Nyberg - 19 juli 2013 18:28

Hej, idag så åkte jag och mamma fram till stan. Vi gick in i olika affärer, mamma köpte en jätte söööt bikini.

Här kommer vad jag köpte jag är riktigt nöjd med alla grejer och kommer använda allt.

   

Eye cream the body shop 145 kr, Läppglans gina tricot rea 10kr & Nagelack maybelline new york rea 15kr

 

 

Tröja gina tricot 149kr

 

Halsband gina tricot rea 15kr

 

Av Tella Nyberg - 19 juli 2013 10:55

Hej hej, som ni kan se så kommer jag att ha ett linne och shorts på mig idag. I dags ska jag åka till stan med mammma iallafall, hoppas att jag hittar något vill verkligen ha något nytt i garderoben just nu. Juste jag ska ju berätta nu om vart vi ska nästa vecka och då ska vi åka till kolmården (tis-ons) och sova på deras hotell sen så kanske vi ska stanna en natt till men det är inte hundra procent klart än. Jag tycker det ska bli jätte kul med kolmården för det var så längesedan jag var där.

  

linne gina tricot & shorts bik bok  

 

Av Tella Nyberg - 19 juli 2013 06:11

Hej, igår när jag gick och la mig så vart jag jättet trött, men helt plötsligt blev jag pigg och INTE kunde somna om. Klockan blev ett......två.... Jag gick till mamma och frågade vad jag skulle göra, hon tyckte jag skulle läsa lite (jag brukar bli trött av att läsa), jag kunde inte somna då heller så jag satte på en filmen LOL på mobilen. Nu började klockan bli fyra-fem på morgonen och då var det ljust ute och då kunde jag inte heller somna om. Så nu sitter jag i min säng och ska äta lite frukost.   

Har inte sovit en blund i natt!! heeelt galet!! Men jag får väll se vad jag hittar på idag, vill gå på stan en sväng men får se vad mamma vill. Men hoppas ni fick en bra natt iallafall, min blev ju helt galen!! haha!!

kraaam

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards