tellabella

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Tella Nyberg - 20 juli 2013 23:11

Min dag började ju lite konsigt med att mitt öga vart svullet. (nu är det snart borta) Jag och mamma satte oss i varsin solstol och jag tog en piggelin. Sen gick jag upp till mitt rum lite minns inte vad jag gjorde riktigt, men när mamma kom in så beställde vi en bikini som jag tyckte vart skiiit snygg hoppas den passar bara. Jag ställde mig sedan framför tven och strök lite tvätt och kollad på en film samtidtigt. Vid fem-sex åkte vi till min famor och farfar och firade farmor som fyller år idag!! GRATTIS FRAMOR!!   vi åt smörgåstårta och glasstårta farmor och farfar har många hallon buskar och dom hallonen är som godaste i hela världen. Nu har vi åkt hem och jag ska snart sova för vi ska åka ut med båten i morgon funderar på att ta med nagelck, det kan nog vara lite kul. Kraaaam

    

Av Tella Nyberg - 20 juli 2013 22:49

Idag blev jag ganska så irriterad för att det är någon som bara har tagit våran brevlåda. Visst det kanske inte är någon super stor grej men, jag blir så irriterad på folk som tar andras grejer. Vem vill ha en gammal brevlåda, kan man inte bara låta den få stå kvar där då.

Av Tella Nyberg - 20 juli 2013 12:39

Hej, i dag när jag vaknade så hade mitt öga svullnat jag vet inte varför men det hade bara gjort det. Så när jag åt frukost så tog jag en allergi tablett. Nu så har svullnaden nästan försvinnit. I dag tog jag på mig tröjan jag köpte igår och ett par shorts, jag ska nog fixa en snabb frisyr med. Annars idag så ska jag stryka tvätten för ni vet igår vart jag ju på stan och då fick jag nagellack, halsband och läppglans (ögonkrämen köpte mamma till oss båda) och då gör jag något tillbaka. Sen ska jag packa upp lite saker sen jag var på stranden, en gammal påse från skolan och en resväska från särö. Idag berättade mamma att vi ska sova en natt till nästa vecka, så jag kommer att bli borta tre dagar, men jag har och håller på att fixa massor med inlägg. Minst tre varje dag. (om ni inte vet vart jag ska så ska jag till komården tis-ons och sen ska vi hitta på något tors) Om ni vill ha något speciellt inlägg så får ni jätte gärna komentera! :) Annars så får ni ha det så bra. kraaam får bli en liten bild sen igår :)

 

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards