tellabella

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Tella Nyberg - 22 juli 2013 18:57

Hej, idag har vi vart ute med båten det vart hätte kalt när vi kom ut till brygan. Men det blev varmare när vi ko  fram till en ö.Jag och Lua hade "salong" fick "ansiktsmasker" inte riktiga då. Nu när vi har kommit hem så tog vi en glass nogger, gött!!Nu skaa jag sminka mig och snart så ska jag och mamma ta lite kort till ett inlägg. Men först ska jag göra några tidsinställda inlägg. (känns som jag tjatar om "tidsinställda inlägg" hela tiden, haha!!) bilder från dagen. kraam

       

Av Tella Nyberg - 22 juli 2013 10:22

Idag kommer jag åka ut med båten vi åker när som helst och jag har inte gjort något tidsintällt inlägg. Men jag gör ett när jag kommer hem. Men nu när jag är borta kommer det komma 3-4 inlägg varje dag. Så jag har lagt ner timmar på bara två jag har gjort. Nu ska vi åka, ha det bra puss!

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards