tellabella

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Tella Nyberg - 23 juli 2013 16:15

   

Jag kommer i detta inlägget skriva vad jag tycker om denna palett. Paletten är från viva la diva kostar 100 - 150kr. För mig är det ett okej pris för en såhär bra och fin palett, jag köpte min på åhlens färgerna är i regnbågensfärger och är super glittriga vilket jag älskaaar. Ett + är att det finns en liten spegel. Det negativa som jag kan hitta är att färgerna kan "smula" lite granna. Detta är värkligen ett tips till er som vill ha en bra palett. Om ni vill köpa den med en gång klicka HÄR. kraaaaam

Av Tella Nyberg - 23 juli 2013 11:15

 

Nu ska jag skriva ett inlägg om vad jag tycker om Converse och som jag alltid säger detta är mina åsikter och ni får tycka dom är bra eller dåliga. Jag har tre Converse turkosblåa, rosa och gröna. Dom blåa har jag köpt på Stadium i Sverige dom kostade 800kr, rosa har jag köpt när jag vart i USA kostade ca 300kr och gröna hade min kompis Erik växt ur och hade nästan aldrig använt så då fick jag dom. Jag tycker att Converse är ganska så dyra men sköna och snygga. Om man inte vill köpa "äkta" Converse så finns det vanliga "basketkängor", dom ser nästan likadana ut. Jag har hört att Converse inte är dom bästa skorna för hälarna, men det är inget jag har känt av än iallafall. ;) kraam

Av Tella Nyberg - 23 juli 2013 08:30

   INGREDIENSER

1 dl havregryn

1 dl solrosfrön

1 dl linfrön

1 dl sesamfrön

2 dl vetemjöl

2-3 dl fint rågsikt

1 dl olivolja

2 dl vatten

2 nypor salt

1 tsk bakpulver

om du vill kan du strö över lite flingsalt

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards