tellabella

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Tella Nyberg - 24 juli 2013 18:45

 

Om du vill ha en billig och bra eyeliner så tipsar jag starkt om denna från H&M liquid eyeliner, kostar endast 40kr. Man kan dra både tunna och tjocka streck. Denna eyeliner är vattnig eller vad man ska säga, så man måste låta den torka innan man "vitfar" med ögonlocken för annars kletar det avsig. Denna eyeliner är tyvärr inte vattenfast, men jag tycker att den tål lite vatten för på mig håller den ganka bra. Om du blev sugen på att köpa denna eyeliner med en gång klicka HÄR. Jag vill bara med säga att sånna här inlägg där jag tipsar om smink så gör jag inte reklam utan det är jag som har valt ut utav mina egna produkter. Om det nu någon gång jag skulle bli sponsrad eller så kommer det nog komma med i texten. kraam

Av Tella Nyberg - 24 juli 2013 15:00

   

När jag gör mina läppar under denna sommaren använder jag först ett läppsyl, sedan tar jag ett rosa/rött läppglans från Gina tricot som jag lägger över hela mina läppar, jag avslutar med att lägga ett läppglans från H&M som är lite skimrigt som jag bara lägger i mitten av mina läppar. Så lätt var det, nu har du snygga somriga läppar!! :) kraam

Av Tella Nyberg - 24 juli 2013 12:15

Hej i detta inägget tänkte jag berätta lite om mina syskon Noel och Lua.

(samtidigt som jag skriver detta inlägget sitter jag och frågar dom en massa saker)


NOEL, är nio år men ska fylla tio. Han går i bandy, fotboll och taeke wondo som är en kampsport.

Noels favoritmat är tacos, favoritfärg blå, favoritämne i skolan träslöjd, favoritglass citronella, favoritland USA.

Vad gör Noel på fritiden? Han spelar bandy, fotboll, tv-spel och är med kompisar.

Jag och Noel brukar vara ganska så snälla mot varandra, men visst kan vi bli riktigt sura/arga på varandra med.

 

LUA, är sju år. Lua går i dans, fotboll och bandy.

Luas favoritmat är pannkaka, favoritfärg rosa, favori lek " 1 2 3 rött ljus", favoritglass daimstrut, favoritland USA.

Vad brukar Lua göra på fritiden? Hon leker med kompisar och gillar att bada när vi är på sjön.

Jag och Lua brukar vara ganska så snälla mot varandra, men visst kan vi bli riktigt sura/arga på varandra.

 


Av Tella Nyberg - 24 juli 2013 09:00

Hej, när jag hade min frågestund på videofyme så fick jag en fråga om jag kunde göra en room tour och jag tänkte varför inte göra både på bloggen och på videofyme. Här nedanför ser ni mitt rum!!  

Jag typ har fixat i mitt rum i över ett år och är inte riktigt klar än, men så ser det ut nu. kraam


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards