tellabella

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Tella Nyberg - 27 juli 2013 20:55

Hej, igår vart jag på stan med Molly och Clara, jag mötte upp dom och så cyklade vi ner till stan. Vi började med att fika på ett fik, jag åt en chokladboll och vatten. Vi gick ganska så länge på stan och kollade ganska länge i varje affär, menjag älskar att gå på stan så det var bara kul tyckte jag. Det var jätte mysigt att gå på stan och jag fick med mig ett linne från gina tricot, när jag är i cypern så kommer det komma ett om linnet (kommer berätta mer om Cypern en annan dag). Vi cyklade hem till Clara och bara chillade lite kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Men dagen blev jätte mysig, kraaam!!  


Av Tella Nyberg - 27 juli 2013 20:45

Hej hej, ungeför för cirka två timmar sedan vid sju ungefär så provsmakade jag och Lua chilli. Det var så vidrigt alldriiig smakat något starkare. Jag råkade klia mig i ögonen utan att tänka på det och typ efter bara några få sekunder sved det som attan i mina ögon. Jag började gråta och sprang ner till mamma, det började svida i hela ansiktet. Jag har ALDRIG kännt någon värre känsala. Men det gick helt över efter ca en timma. Så ett tips till er som tar i chilli tvätta händerna med citron och vatten. kraam  

Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards