tellabella

Alla inlägg under februari 2012

Av Tella Nyberg - 18 februari 2012 10:10

Hej

Idag fyller min lilla syster Lua 6 år. Så ett stort grattis till dig. 

     

Så vi ska ha ett kalas för Lua senare i dag och då ska vi äta vofflor  MUMS MUMS.

HM kläder

 Igår fick vi hem våra hm käder här kommer mina kläder.  

Nu ser jag på Victorious de är asa bra.

 

Hej Då

Tellabella        

Av Tella Nyberg - 17 februari 2012 20:42

Hej 

                  ( pappa och Noel är och ser en bandy match )

Nu sitter jag mamma och lua o ser på the voice Sverige.Jag äter baconchips och ostbågar MUMS.

           

Just nu ska Petter välja Marcus eller Jamina Petter valde Marcus! :)

Hej Då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 16 februari 2012 16:01

Hejsan 

I dag har min familj och några kompisar till oss åkt skridskor i arenan KUL

     

Vi fika och sedan åkte vi hem till hem av kompisarna och grillade korv.

Nu har jag inget att göra så får väll skriva när jag kommer på.

Tellabella



Av Tella Nyberg - 15 februari 2012 18:49

Hej 

Nu ser jag och min lillasyster på I Carly

De är jätte bra!

Hej Då

Tellabella 

Av Tella Nyberg - 15 februari 2012 16:04

Hej

Nu ska jag berätta hur mina senaste tre dagar har varit.

MÅNDAG

Jag och min kompis maja gick på stan.

Vi fikade och hade jätte kul.

Det här köpte jag.

 Halsband, naglack med tunn spets och nagel penna.

TISDAG

Alla hjärtansdag.

Jag var med min kompis Molly och sen ville Mathilda i vara med så då kom hon.

Då gick vi ut i snön och sen spela vi hedbanz SUPER KUL.

Sen när jag kom hem gav jag Noel och Lua klubbor och mamma och pappa fick en hjärtanskål med godis i.( men alla fick äta av godiset)

För de var ju faktiskt alla hjärtans dag.

   

IDAG

Frukost (rostemack med apelsinmarmelad) MUMS

 

Sen såg jag lite på tv jag så jag på Jon, Kate + eight och toddlers & tiaras

      (Jon, Kate + eight)       (toddlers & tiaras)

Sedan var de dags att städa.

MAT idag blev de pommes frites, korv och béarnaisesås. Jag ÄLSKAR béarnaisesås. mums mums.

Och nu sitter jag i soffan och slappar.

Hej Då

Tellabella



Av Tella Nyberg - 14 februari 2012 15:00

Hej

Idag är de alla hjärtans dag!


Nu är jag med Molly och nu ska vi gå ut i snön. 

Hej Då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 13 februari 2012 10:13

Hej

Nu ska jag städa mitt rumTRÅKIGT men måste göras.

Jag får städa snappt för sen ska jag till min kompis.

Så detta blev ett kort inlägg men hinner inte skriva mer :(

Hej då

Tellabella

 

Av Tella Nyberg - 12 februari 2012 18:09

Hej

Idag har jag bakat cupcaks! GOTT :)

Här kommer en bild på dom små sötingarna.

 

Det är chokladmuffins,cupcakes & cupcakes med äpple & kanel.

Nu ska jag äta.

Sen ska jag se på  " följ med Ove Sundberg till jobbet"

Hej då

Tellabella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards