tellabella

Alla inlägg under februari 2012

Av Tella Nyberg - 12 februari 2012 12:22

Hejsan 

Nu kommer dagens outfit.

 

Tröja = JC

Väst = HM

Byxor = HM

Hej då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 12 februari 2012 10:22

Hejsan 

Jag har en fråga till alla er som läser!

Vem tyckte du var bäst i melodifestivalen den här lördagen.

Komentera gärna på de.

I dag kanske jag ska börja med dagen outfit men jag kommer inte lägga ut bilder varje dag då men ibland.

Men först måste jag göra mig i årdning för nu har jag bara pjamas :D

Tellabella



Av Tella Nyberg - 11 februari 2012 14:55

Hejsan !!!

Idag är de lördag!

 

Men jag har ju redan varit hamma två dagar från skolan för jag har ju haft feber men i dag tror jag att jag inte har någon feber längre :) Har bara lite ont i halsen så har lite halstabletter.

Här kommer lite frågor?

TEMA NAGLAR

Vad är de BÄSTA märket på naglack?

Har du något spännade/roligt mönster när man ska måla naglar?

Villken är din favofärg på naglack?

Har du lösnaglar?

Om du har naglack villken märke på nagelacket har du mäst av

Svara gärna på frågorna :)

Här är alla mina naglack.

 

Den märket jag har mäst av är Depend.

Hej Då

Tellabella 




Av Tella Nyberg - 9 februari 2012 17:30

Hej

Måste bara säga tack till min kompis Molly.

För jag vann i hennes tävling.

 

Hoppas bilden är ok Molly anars får du komentera.

Hej då

Tellabella

Av Tella Nyberg - 9 februari 2012 16:25

Hejsan

Idag har jag varit hemma från skolan för jag är sjuk.

Jag har SUPER ont i halsen och har feber TRÅKIGT!!!!!

Så jag har varit i soffan och knapt ätit någonting.

                          ( sitter i sofan än )

Men jag ska snart äta lite. ( pannkakor med glass)

Tellabella

Av Tella Nyberg - 5 februari 2012 10:48

Hej

Nu sitter jag i min säng och är innne på dator och ser på tv.

här kommer lite bilder.

       

Hej då

Tellabella


Presentation om Tella


Hej!! Det är jag som är Tella. Jag har denna blogg som heter tellabella. Jag skriver om min vardag smink och ibland lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och vill besöka den igen! kram

Fråga mig

60 besvarade frågor

Omröstning

skullle du läsa min blogg om jag byter till devote.se eller en annan sida???
 JA!!!
 Kanske
 nej....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards